tromaktiko: Απάντηση στο Απορία περί εκλογών

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο Απορία περί εκλογών



Αγαπητέ φίλε φίλη και συντοπίτη!
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_2090.html)Μη ξεχνάς τους εταιροδημότες όπως είμαι εγώ για παράδειγμα που λόγω της οικογενιακής μερίδας τα χαρτιά μας έχουν μείνει στο αγαπημένο μας νησί!
Πάντως για να προλάβω και να απαντήσω σε πρόταση του στυλ "Γιατί δεν παίρνεις τα χαρτιά σου" Θα πώ ότι πιο πολύ πονάω το τόπο καταγωγή μου παρά εδώ που μένω!


Άντε και καλές ελαίες

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Aλλο το εγεγραμμένοι στον εκλογικό κατάλογο κ άλλο μόνμος κάτοικος..Εγώ μένω μόνομα στην Αθήνα αλλά τα εκλογικά μου δικαιώματα τα έχω ακόμα στο τόπο καταγωγής μου για το λόγο ότι θέλω να έπιλέγω για τον τόπο μου τον καλύτερο δυνατό, κατά την άποψη μου, και για να έχω την ευκαιρία να επισκέπτομαι τον τόπο μου επιπλέον φορές..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!