tromaktiko: Απάντηση στο: Προσοχή στους...τσαμπατζήδες

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο: Προσοχή στους...τσαμπατζήδες



Απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_9699.html Κοίτα να δεις φίλε μου..Εγώ πάλι είμαι φοιτητής πληροφορικής βλέπεις δεν έχω ακόμα πτυχίο να το σκίσω όπως εσυ..
Έχω μπεί καλά και δυναμικά στον χώρο του προγραμματισμού και των δικτύων και γνωρίζω αν μη τι άλλο τα βασικά και μπορώ να σε πω πως όχι φίλε μου..Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να έχουν ίντερνετ(ακόμα και τα 20 ευρώ τον μήνα)συν το πάγιο του οτέ πας στα 70 ευρώ το δίμηνο..

Σε πληροφορώ και σου θυμίζω τα δικά σου φοιτητικά σου χρόνια εαν είχες να δώσεις 35 το μήνα για ίντερνετ..Εγώ πάντως δεν έχω και προτίμησα να χρησιμοποίω αυτόν τον τρόπο με σύνεση.Το οτι οι μηχανικοί δεν το κλειδώνουν σημαίνει κατι..όλοι σκέφτοντε με σύνεση προς τον συνάθρωπο..Γιατί νομίζεις δεν τα κλειδώνουν από τα εργοστάσια?

όσο για την ατάκα σου <<να περνάς καλά εις βάρος του άλλου>> εαν έτσι το βλέπεις εσύ κάνεις μεγάλο λάθος..κάνεις δεν περνάει καλα!!ξέρω άτομα που παλεύουν με άγνοια να βρούν ένα ασύρματο δίκτυο έστω με 100 kb/s για να μην πάνε σε ιντερνετ καφέ με 3-4 ευρώ την ώρα για να κάνουν μια εργασία..τα πάντα πλεόν εξαρτόντε από το ιντερνετ,εγγραφές,εργασίες,σημειώσεις..πως απαιτεις από εαν γονέα να δώσει αυτά τα χρήματα από την στιγμή που η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ..αναλογίσουν λίγο τι κακό μπορείς να κάνεις λέγοντας αυτά που λες και εαν πάλι δεν άλλαξεις γνώμη σε παρακαλώ να πληροφορείς σωστά τον κόσμο για κάτι..Γιατί εαν πάρω από τα λεγόμενα σου...Δεν πρέπει να είσαι στον κλάδο των δικτύων..Και το λέω αυτό γιατί όπως θα έπρεπε να ξέρεις ποτέ δεν υπάρχει ασφάλεια ούτε με WEP H WPA H WPA2 πάντα υπάρχει λύση..Ένας φοιτητής με τσαμπατζίδικο ίντερνετ με ασφάλεια WPA2.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!