tromaktiko: Παράνομη πώληση φαρμάκου από φαρμακείο;;;

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Παράνομη πώληση φαρμάκου από φαρμακείο;;;



Στην Ελληνική αγορά από όσο γνωρίζω κυκλοφορούν 2 μάρκες αντιπηκτικών χαπιών, το Sydrom και το Panwarfin.

Πρόσφατα το Panwarfin καταργήθηκε αλλά από ένα φαρμακείο μου είπαν πως αντικαταστάθηκε με το νέο σκευασμα ονόματι Warfarin. Ρωτώντας όμως και σε άλλα φαρμακεία μου είπαν πως όντως καταργήθηκε αλλά δεν έχει αντικατασταθεί από κάποιο νέο σκεύασμα, απλά όσοι έπαιρναν Panwarfarin τους γύρισαν σε Sydrom (έλα όμως που εγώ έχω πρόβλημα με το Sydrom). Έχω την εντύπωση το σκεύασμα Warfarin που πουλάει ο συγκεκριμένος φαρμακοποιός δεν έχει και την έγκριση του αρμοδίου Ελληνικού οργανισμού για τα φάρμακα και ότι το πουλάει παράνομα. Επίσης η απόδειξη αντί για Warfarin (που μου πούλησε ο φαρμακοποιός) έγραφε Panwarfin και η τιμή ήταν 1.5 euro πάνω από το Panwarfin που έπαιρνα. Αν μπορεί κάποιος ας μας διαφωτίσει ;;; σας επισυνάπτω και 2 φωτογραφίες από το συγκεκριμένο σκεύασμα.



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!