Αφού συνεννοήθηκα με τον "υπεύθυνο" καταστήματος ότι το κόστος θα ήταν περί τα 40€ και ότι θα το είχα πίσω σε περίπου 10 εργάσιμες ημέρες το άφησα για επιδιόρθωση.
Αν ήξερα τι θα τραβούσα και τι συμπεριφορά θα έβρισκα, δε θα το είχα αφήσει ποτέ!
Το κινητό επέστρεψε στο υποκατάστημα αρχές Νοεμβρίου μετά από πολλαπλές δικές μου επικοινωνίες για την έκβαση της επιδιόρθωσης και η τιμή από ~40€ είχε εκτοξευθεί στα 65€ επειδή δήθεν το κινητό ήταν "κλειδωμένο" (η συσκευή, όχι η SIM,
την οποία και κράτησα εγώ) και αυτό ήταν το επιπρόσθετο
κόστος ξεκλειδώματος! Όπως όμως τους ενημέρωσα και τηλεφωνικώς, το κινητό μου ουδέποτε είχε κάποιο ιδιαίτερο κλείδωμα, εκτός
απο τον ίδιο τετραψήφιο κωδικό που χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια όποτε ανοίγω τη συσκευή και τον οποίο τους έδωσα κιόλας σε μια από τις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες. Συνεπώς, τί κωδικό εφεύρεσαν και τί σχέση είχε αυτό με την αλλαγή ενός απλού πλαστικού;;
Όσον αφορά την τιμή, και την αλλαγή αυτής, η ενημέρωση έγινε στα τελή Οκτωβρίου και αφού η εν λόγω εταιρεία είχε το κινητό μου στην κατοχή της. Άρα, εμμέσως πλήν σαφώς εξαναγκασμός να τα πληρώσω αφού το κινητό ήταν ηδη στις εγκαταστάσεις τους για να επισκευαστεί και ήξεραν ότι το ήθελα (υποθέτω με το σκεπτικό "αφού έχει φτάσει εως εδώ, θα τα πληρώσει").
Σαφώς και δεν δέχτηκα να πληρώσω 25€ παραπάνω για το δήθεν "ξεκλείδωμα" και προτίμησα να μου το επιστρέψουν στην κατάσταση που τους το είχα παραδώσει και άρα ανεπισκεύαστο. Εξυπακούεται πως αυτό δεν ήταν δωρεάν αφού πλήρωσα 12€ για την επιστροφή.
Οπότε και τους πλήρωσα και η δουλειά μου δεν έγινε!
Αποτέλεσμα;
1+ μήνα με κινητό αντικατάστασης, βασικότατο μοντέλο δίχως καν bluetooth για να μπορώ να το χρησιμοποιώ όταν οδηγώ,
χάσιμο του χρόνου μου, αβάσιμες χρεώσεις, παντελής έλλειψη οργάνωσης και επαγγελματισμού.
Όσον αφορά τον επαγγελματισμό, ιδιάιτερη αναφορά πρέπει να γίνει στον "υπεύθυνο" καταστήματος της Λαμπρινής, ο οποίος είναι
το πλέον αναρμόδιο άτομο για αυτή τη θέση αφού σε τηλεφωνική μας συνομιλία που ρώταγα να μάθω που ήταν η συσκεύη μου και γιατί καθυστερούσε τόσο καιρό, πρακτικά μου έκλεισε το τηλέφωνο επειδή "είχε κόσμο" και στις ερωτήσεις μου πάντα πετούσε το μπαλάκι σε κάποιον τρίτο. Το κυριότερο και σημαντικότερο για εμένα, όταν
πήγα να παραλάβω το κινητό αρνιόταν πεισματικά να μου δώσει το όνομά του για να αναφερθώ στα κεντρικά, χλευάζοντάς με και ειρωνεύοντάς με. Ας ξέρει λοιπόν ο εν λόγω "υπεύθυνος", του οποίου έμαθα το ονοματεπώνυμο (το μικρό του είναι Κώστας· νεαρός, λεπτός, ελαφρός φαλακρός με ελιά στο κούτελο) πως θα αναφερθώ εκτενέστερα στο πρόσωπό του στις υπόλοιπες και επίσημες καταγγελίες που θα κάνω στους αρμόδιους φορείς.
Συμπέρασμα:
Aν σκέφτεστε να πάτε το κινητό σας για επισκευή στο Γερμανό, ξεχάστε το, και αν δε θέλετε να τραβήξετε ό,τι
και εγώ ΜΑΚΡΙΑ από το κατάστημα της Λαμπρινής.
Τέλος, αν τη διαβάζει αυτή τη καταγγελία κάποιος πραγματικά υπεύθυνος από την εταιρεία Γερμανός, κύριοι, λόγω της
αδιαφορίας σας και της αντι
επαγγελματικότητάς σας χάσατε έναν εώς τώρα σταθερό και πιστό πελάτη. Ευελπιστώ να προβείται άμεσα σε αλλαγές στις "υπηρεσίες" σας και στον
"ύπευθυνό" καταστήματος στον οποίο προαναφέρθηκα.