tromaktiko: Ανταπάντηση για τα κλειστά σχολεία

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ανταπάντηση για τα κλειστά σχολεία



Η ιδέα για συνεργασία με άλλους γονείς δεν είναι άσχημη και μπορεί να εφαρμοστεί, υπό προϋποθέσεις βέβαια...(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_7728.html:)Η βασική είναι να βρεις άλλους γονείς που θα θέλουν να συνεργαστούν και να αναλάβουν την ευθύνη να κρατήσουν το παιδί σου και, φυσικά, να είσαι σε θέση να το κάνεις κι εσύ για το δικό τους. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να αναλάβω τέτοια ευθύνη για ξένο παιδί, πολλώ δε μάλλον για ..22 μέσα σε ένα διαμέρισμα. Δεν έχω ούτε τις γνώσεις ούτε την υποδομή να δημιουργήσω παιδικό σταθμό στο σπίτι μου. Η πρόταση μπορεί ίσως να δουλέψει με συμμετοχή δύο ή τριών οικογενειών με 5-6 παιδιά συνολικά, των οποίων το χαρακτήρα γνωρίζεις εκ των προτέρων. Φυσικά, δεν λύνει το πρόβλημα, απλά το μετριάζει, αφού απαιτεί συνεννόηση και ...τύχη ώστε να είναι διαθέσιμος κάποιος γονιός όταν παραστεί ανάγκη.

Συμφωνώ, βέβαια, ότι δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί για τις ελλείψεις του κράτους. Απλά, η αδιαφορία των εκπαιδευτικών κάνει την κρατική αδιαφορία ακόμα πιο χτυπητή. Κανένας τους δεν διατύπωσε ούτε μισή κουβέντα κατανόησης σε όσα γράφηκαν εδώ τις τελευταίες μέρες, παρά μόνο τη στερεότυπη κάθετη άρνηση: "δεν οφείλουμε να φυλάμε τα παιδιά σας". ΟΚ, το καταλάβαμε, αλλά δεν ζητήσαμε κάτι τέτοιο. Είπαμε απλά "νισάφι με το κλείσιμο των σχολείων για ψύλλου πήδημα". Εσείς μπορείτε να καταλάβετε το πρόβλημα που μας δημιουργείτε; Απ' ό,τι φαίνεται, όχι. Ούτε καν σας περνάει από το μυαλό. Όταν κλείνουν τα σχολεία, αυτόματα είστε διαθέσιμοι να φυλάξετε τα παιδιά σας στο σπίτι. Το ωράριο 08:15-12:30 (και ούτε) και οι τρίμηνες διακοπές δεν σας επιτρέπουν καν να φανταστείτε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν 12ωρα καθημερινά, με 20 μέρες άδεια το χρόνο (αν την πάρουν και αυτήν). Αν την ώρα που πηγαίνετε στο σχολείο συναντάτε μόνο χαρωπές μαμάδες που αφήνουν το βλαστάρι τους για να επιστρέψουν στο σπίτι και να δουν τη Μενεγάκη, να ξέρετε ότι υπάρχουν και άλλες που παραλαμβάνουν μετά τη δουλειά τους, με την ψυχή στο στόμα, ένα ζαλισμένο και κουρασμένο παιδάκι με τη λήξη του ολοήμερου και το πάνε σπίτι για να το "διαβάσουν" και όχι να ξεκουραστούν ή να παίξουν μαζί του.

Όσο για τον άλλο αναγνώστη της ίδιας ανάρτησης, μάλλον εκπαιδευτικό, τι να πω; Συνεχίζει να μην καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ του "λειτουργήματος" του εκπαιδευτικού και του προβλήματος που ο ίδιος δημιουργεί όταν παύει να το ασκεί επειδή έτσι γουστάρει ή με διάφορες προφάσεις. Όσον αφορά τα περί αμοιβών στην Ευρώπη, ας μάθει ότι εκεί δεν υπάρχουν φροντιστήρια ούτε ο γονιός καλείται να αντικαταστήσει την ανεπάρκεια και την αδιαφορία του δασκάλου το απόγευμα, καθόσον τα παιδιά γυρνούν στο σπίτι έχοντας τελειώσει την προετοιμασία τους για την επόμενη μέρα. Όταν καταφέρετε κι εσείς να παρέχετε εκπαίδευση ευρωπαϊκού επιπέδου, ζητήστε και τις αντίστοιχες αμοιβές. Μέχρι τότε, να ξέρετε ότι το σχολείο το απαξιώνετε πρώτοι εσείς με την αδιαφορία σας και όχι οι 10 ανώνυμες αναρτήσεις απελπισμένων γονέων σε ένα blog
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!