tromaktiko: Σχετικά με "Επιτέλους κ. Σαμαρά

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με "Επιτέλους κ. Σαμαρά



Μίλησα δημοκρατικά χωρίς να θίξω κάποιον ανώνυμο και άκουσα φασιστικά συμπεράσματα για το προσωπο μου, αυθαίρετα αλλά σίγουρα και με στόμφο...
(αφορα http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_56.html)
Δυστυχώς για σένα φίλε μου δεν έχουμε το 1967 - 1981 να με εξόριζες ή να μου κατέγραφες τα κοινωνικά φρονήματα.
Δεν μπορώ να σε πείσω αν τρωω η οχι με χρυσά κουταλια, δεν ειμαι δημόσιος υπάλληλος, δε θελω να γινω αλλά αν γινω θα γινω με τον ΑΣΕΠ και όχι με τη γαλάζια σημαια.Κατι που μεχρι το 1981 σιγουρα δε θα μπορούσα να γινω
Δε σας πειράζει η κομματικη μου τατυτότητα, αλλά σας ενοχλεί που μεχρι τοτε το κρατος ηταν δικό σας και γαμ... και δερνατε ενω τώρα ειναι ανοιχτο για ολους ανεξαρτητως χρωματος. Αλλα δυστυχως τωρα ειστε στην απεξω.
Δεν δηλωσα ακομματιστος, ούτε επικροτώ σε όλα τον Παπανδρέου, αντιθετα σε πολλά τον βριζω και εγώ. Δεν ειμαι κομματοσκυλο του ΠΑΣΟΚ είμαι ενας κατοικος μικρης κοινότητας που μετα το 1981 επαψα να φοβαμαι, και αισθανομαι ισότιμος Έλληνας χωρις ο παππους και ο πατέρας μου να είναι "συμμορίτες " του βουνού.
Τον κ Σαμαρα δεν τον απαξιώνω, αυτός απαξίωσε τον εαυτό του όταν πριν 15 χρονια δήλωνε ότι τα δυο μεγαλα κόμματα έκλεισαν τον κύκλο τους και δεν εχουν τιποτα να προσφέρουν στον κόσμο, ως αρχηγός άλλου και δικού του μαλιστα κόματος (αν θυμαμαι καλά ΠΟΛΑΝ)
Τον παπανδρέου ο κ. Καραμανλής τον έφερε στην εξουσια, αυτός έπρεπε και τωρα να ειναι πρωθυπουργός είχε λαϊκή εντολή μέχρι το 2011. Αν ειχε λυσει τα προβλήματα δεν θα είχαμε ανάγκη από κανέναν Παπανδρέου . Και σταματηστε επιτελους την καραμελα ότι ζητουσε επίμονα εκλογές, και γι αυτό εγιναν. Προσβάλετε τον τεως αρχηγο σας και οχι τον Παπανδρέου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!