tromaktiko: Γιατί οι δημόσιοι παιδικοί σταθμοί δεν δέχονται παιδιά κάτω των δυόμιση ετών;

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Γιατί οι δημόσιοι παιδικοί σταθμοί δεν δέχονται παιδιά κάτω των δυόμιση ετών;



"Εγώ και η οικογένεια μου μένουμε στο νησί εδώ και 5 χρόνια. Το ένα από τα δύο παιδιά μου τον Ιανουάριο του 2011 θα είναι 18 μηνών. Είμαι δημ υπαλ, εργάζομαι στο νοσοκομείο και τον Γενάρη τελειώνει η 9μηνη άδεια μητρότητας και επιστρέφω...
 στην εργασία μου. Στο νησί δεν υπάρχει ούτε ένας δημόσιος βρεφονηπιακός σταθμός που να δέχεται παιδάκια κάτω των δυόμιση ετών!Που είναι το κράτος πρόνοιας? Που είναι η κοινωνική μέριμνα? Η μήπως νομίζουν ότι μπορούμε να πληρώνουμε όλοι 300 ευρώ για δίδακτρα? Υπάρχουν 10 ιδιωτικοί σταθμοί στη Ρόδο που δουλεύουν ως επί το πλείστον με παιδιά αυτής της ηλικίας! Η δικαιολογία όταν ρώτησα στο ΠΙΚΠΑ ήταν ότι δεν έχει ζητηθεί!! Επίσης υπάρχει και η δικαιολογία ότι αρνούνται οι βρεφοκόμοι να αλλάζουν τις πάνες στα μωρά. Δηλ. εγώ θα αφήσω τον ασθενή να πεθάνει από την πείνα αν δεν έχει κάποιον δικό του να τον ταΐσει?? Για να δούμε θα κάνει τίποτα η καινούργια δημοτική αρχή ή πάλι τα ίδια?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!