tromaktiko: Απάντηση για τον απατεώνα του Perfectshop

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση για τον απατεώνα του Perfectshop



Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου παρήγγειλα μέσω της ηλεκτρονικής τους ιστοσελίδας ψυγείο και κουζίνα με τη διαβεβαίωση... ότι μέχρι την 1η Σεπτέμβρη που θα μετακόμιζα στο νέο μου σπίτι θα τα είχα στην κατοχή μου. 7 -10 εργάσιμες μου είπαν για την ακρίβεια. Λίγο μετά άρχισε η απεργία των οδηγών φορτηγών η οποία όμως δεν κράτησε πολύ.Αφού πέρασαν οι 10 μέρες σε τηλεφωνήματά μου στο εν λόγω κατάστημα μου έλεγαν ότι δεν έχουν κάποιο νεότερο από τις εταιρείες των προϊόντων (Lg και saub lorentz).
Καλώ λοιπόν εγώ την lg να δω που βρίσκεται η παραγγελία αλλά οι άνθρωποι δε μπόρεσαν να μ ενημερώσουν καθώς δεν είχα τον αριθμό παραγγελίας (τον είχε το perfectshop).
Μετά από απανωτά τηλεφωνήματα (δυστυχώς δε θυμάμαι τα ονόματα ) μας είπαν με έντονο ύφος ότι όλο αυτό οφείλεται στην απεργία των φορτηγών και δεν είναι πολιτική της εταιρείας τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους. Σε ερώτηση τι γίνεται με την πολιτική της εταιρείας τους αν δεν είχαμε εξοφλήσει τα χρήματα όπως και ο φίλος της αρχικής ανάρτησης δεν υπήρξε απάντηση.Προφανώς εκεί θα μας έπαιρναν.
Αρχές Σεπτέμβρη και αφού έχω μπει στο νέο σπίτι χωρίς ψυγείο και κουζίνα ήρθε η κουζίνα. Στο τέλος του πρώτου δεκαημέρου του Σεπτέμβρη μας καλούν απροειδοποίητα από τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ (ουδέποτε είχα συναλλαγή με τον Κωτσόβολο εγώ) ότι είναι έξω από το σπίτι και μου έχουν φέρει το ψυγείο. Στην αρχή είπα στο μεταφορέα ότι κάποιο λάθος έχει κάνει γιατί εγώ δεν αγόρασα κάτι από τον Κωτσόβολο αλλά τελικά με τα χίλια μύρια καταλάβαμε ότι το δικό μου ψυγείο είχε και τον παρακάλεσα να περιμένει καθώς είχα ήδη 10 μέρες στο νέο σπίτι χωρίς ψυγείο και επειδή δεν γνώριζα για τη μεταφορά ήμουν σε αλλο σημείο της Αθήνας.
΄Κάποιες μέρες μετά πήρα ταχυδρομικά και τις αποδείξεις για την αγορά μου.
Αντιλαμβάνεστε ότι όχι μόνο δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω από το Perfectshop αλλά θα αποτρέπω και όσους σκέφτονται να αγοράσουν κάτι από εκεί. Είναι απαράδεκτο να μας λένε κατάμουτρα και με έντονο ύφος ότι δεν είναι πολιτική της εταιρείας τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους για την πορεία της παραγγελίας τους ιδίως από τη στιγμή που έχουν πάρει προκαταβολικά τα χρήματα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!