tromaktiko: ΟΣΕ----Ας τον κλείσουν...

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΟΣΕ----Ας τον κλείσουν...



Πήγα σήμερα να βγάλω εισιτήριο για Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε σταθμό του ΟΣΕ Κεντρικής Πόλης της Πελλοποννήσου. Πήγα στις 12.30 το μεσημέρι για αρχή... ΚΑΝΕΙΣ στα εκδοτήρια...
Κανείς πουθενά εκεί μέσα. Κοιτάζω σε κατι γραφεία πιο κάτω ήταν ένας άνθρωπος εκεί και μου λέει ότι δεν υπάρχει κανείς τώρα να μου βγάλει εισιτήριο γιατί φεύγουν λέει το μεσημέρι για φαγητό...Μου κάνει περίμενε μήπως έρθει ο Σταθμάρχης να σου βγάλει. Περίμενα μερική ώρα και πάλι τίποτα... Μου κάνει ο ίδιος¨έλα το απόγευμα κατά τις 6 που έχει τρένο και θα είναι εδώ οι υπάλληλοι. Πάω λοιπόν στις 6 το απόγευμα...ΚΑΝΕΙΣ... στο πίσω γραφείο ήταν 2 υπάλληλοι, ρωτάω, μου λένε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ, έλα σε 3 τέταρτα... Του λεώ με πηγαινοφέρνετε, να έρθει τώρα ο υπάλληλος... Τον ειδοποίησαν οι άνθρωποι και ήρθε μετά από κανα 20λεπτο. Αυτός ποιος ξέρει που ήταν..μάλλον άραζε και ήρθε όταν τον ειδοποίησαν να κόψει το εισιτήριο... 
ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΟΣΕ...Αν είναι να πληρώνονται χρυσά λεφτά οι υπάλληλοι για να μην είναι καν στα πόστα τους... Το πρωί που έιχα κοιτάξει στο site του ΟΣΕ υπάρχαν 19 εισιτήρια μόνο για τη γραμμή που ήθελα...τι θα γινόταν αν επειδή δεν ήταν κανείς το πρωί και πήγα ξανά το απόγευμα , είχαν  εξαντληθεί τα εισιτήρια μέχρι τότε??
[Και άλλη μια σκέψη: οι άλλοι 2-3 υπάλληλοι που ήταν εκεί, δε μπορούσε να βγάλει εισιτήριο κανείς??? Και αυτοί έτσι κάθονταν...]

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΞΥΣΤΕΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!