tromaktiko: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ



Ως εκπαιδευτικός με 32 χρόνια υπηρεσίας ...(και με την πρώτη ανάρτησή μου http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_7068.html) ως υπαίτιος του πολέμου που ξέσπασε στο blog για τους εκπαιδευτικούς, θέλω να πω ότι λυπάμαι πολύ που δυστυχώς οι συνάδελφοί μου δεν κατανόησαν το πνεύμα της ανάρτησής μου και ίσως δείχνει για μια ακόμη φορά το χαμηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών μας. Μίλησα κυρίως για την κακή οργάνωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος που οδηγεί στην σπατάλ! η πόρων, επέρριψα ευθύνες στους πολιτικούς και τους συνδικαλιστές και ακροθιγώς αναφέρθηκα στην ευθύνη των εκπαιδευτικών. Ερωτώ λοιπόν:
1)είναι ή δεν είναι λίγες οιπραγματικές συνολικές ώρες διδασκαλίας; τις μετρώ κάθε χρόνο στο απουσιολόγιο και στα βιβλία ύλης στο τέλος του σχολικού έτους και βγαίνουν γύρω στις 400, δηλαδή 300 ώρες εργασίας ή 1 ώρα για 300 ημέρες και περισσεύουν άλλες 65 ημέρες.
2)πόσοι συνάδελφοι δεν συμπληρώνουν ούτε καν το λιγοστό αυτό ωράριο λόγω των αναίτιων πολυπληθών διορισμών και των πολυκερματισμένων εκπαιδευτικών μονάδων, φαινόμενο για το οποίο βέβαια δεν ευθύνονται οι συνάδελφοι, αλλά οι πολιτικοί και οι συνδικαλιστές που θέλουν να είναι αρεστοί σε όλους; πχ. αναρωτήθηκε κανείς πόσοι παραπαπνίσιοι γυμναστές, μαθηματικοί, φυσικοί υπάρχουν στο νομό Σερρών;
3)υπάρχουν ή όχι σχολεία όπου οι καθηγητές είναι σχεδόν όσοι και οι μαθητές; και δεν αναφέρομαι στα νησιά και σε δυσπρόσιτα σχολέια. Στην προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκα σε παράδειγμα των σχολείων του Ν.ΣΕΡΡΩΝ.
4) Ο πολυκερματισμός απαιτεί ή όχι παραπανίσιους και περιττούς διευθυντές που επιβαρύνουν εφ΄όρου ζωής τον προϋπολιγισμό, αφού το επίδομα διευθυντού το παίρνουν και στη σύνταξή τους;
5)πόσοι διευθυντές μπαίνουν σε τάξη να πραγματοποιήσουν το ελάχιστο ωράριο που τους αναλογεί; στην πόλη των Σερρών με 15 περίπου σχολεία δευτεροβάθμιας κανένας.
6) είναι ή όχι περιττά τα έξοδα των περιττών σχολείων(κτήρια, θέρμανση, καθαριότητα, εξοπλισμός, υπολογιστές κλπ)
6) έγινε μία έστω αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού από το 1980; την ζήτησε το συνδικαλιστικό μας όργανο ή την αρνείται πεισματικά εδώ και 30 χρόνια, πράγμα που βολεύει βέβαια τον εκπαιδευτικό που τους εκλέγει, τους ίδιους και τους ίδιους χρόνια τώρα.
Όσο για τον σεβασμό προς τους καθηγητές που δεν διδάσκουν οι γονείς στα παιδιά τους, έχω να πω ότι ο σεβασμός κερδίζεται με την προσωπικότητα επί τω έργω, δεν απονέμεται ως δωρεά. Για την δυσκολία του έργου των εκπαιδευτικών μέσα στη τάξη, αν ο δάσκαλος αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει, μάλλον θα έπρεπε να χρωστά ευγνωμοσύνη για την χαρά και τη δημιουργικότητα που του προσρφέρει η διαδικασία της διδασκαλίας. Πόσες φορές τελειώνει η σαρανταπεντάλεπτη διδακτική ώρα και νομίζεις ότι δεν πέρασαν ούτε πέντε λεπτά!
Για την σχέση Δημόσιας Διοίκησης και Ιδιωτικού τομέα στη προηγούμενη ανάρτηση έχω ολόκληρη παράγραφο. Γιατί δεν την προσέξατε, αγαπητοί διαμαρτυρόμενοι συνάδελφοι?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!