tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "Γραμματείς σε εκλογικά τμήματα"

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "Γραμματείς σε εκλογικά τμήματα"



Ως δικαστικός αντιπρόσωπος, θα ήθελα να ενημερώσω τον αναγνώστη: Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα ΠΟΤΕ άγνωστο για Γραμματέα. Σε όσες εκλογές με έχουν διορίσει, έχω πάρει πάντα δικό μου άνθρωπο. Στις προηγούμενες (βουλευτικές), αλλά και σε αυτές τις εκλογές, πήρα μια συγγενή μου φοιτήτρια, που, πιστέψτε με, έχει απόλυτη ανάγκη τα χρήματα, αφού σπουδάζει και δουλεύει.
Και βγάλαμε μια χαρά αποτελέσματα, χωρίς λάθη, γιατί η κοπέλα είναι πανέξυπνη και με δυο-τρία πραγματάκια που της εξήγησα, ήξερε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει. Φίλη μου δικαστική αντιπρόσωπος, που 2 φορές πήρε Γραμματέα άγνωστη, και τις 2 είχε πρόβλημα (τυχαίο; Δεν νομίζω): Την πρώτη, γιατί το κοριτσάκι δεν ήξερε ούτε να βρει τους ψηφοφόρους από τον κατάλογο, με αποτέλεσμα να αργεί τρομερά και να προκληθεί μεγάλη φασαρία από τον κόσμο και την δεύτερη (στις προηγούμενες δημοτικές), γιατί η Γραμματέας ήθελε να φύγει πριν ακόμα αρχίσουν με την καταμέτρηση των ψηφοδελτίων στις τότε νομαρχιακές. Απλούστατα, πήρε την βεβαίωσή της και έφυγε, γιατί φώναζε και γενικώς δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στην φίλη μου. Πρέπει να καταλάβετε, αγαπητέ αναγνώστη, ότι η δουλειά του Γραμματέα δεν είναι της πλάκας, του στυλ "να βγάλουμε κανα φράγκο", αλλά πολύ υπεύθυνη και σοβαρή. Εάν δεν του έχουμε εμπιστοσύνη σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως οι εκλογές (γιατί οι δικαστικοί αντιπρόσωποι, μπορεί να παίρνουμε λεφτά, αλλά δεν πάμε για τον χαβαλέ, παίζουμε το κεφάλι μας, εάν γίνει οτιδήποτε σοβαρό) και αν δεν ξέρουμε σίγουρα ότι δεν πρόκειται να κάνει κάποιο τραγικό λάθος, ο Γραμματέας θα πάρει απλώς τα λεφτά του, ενώ εμάς θα μας κυνηγά ο Εισαγγελέας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται (για όσους καταλαβαίνουν)
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!