tromaktiko: Σχετικα με ΑΕΙ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Σχετικα με ΑΕΙ



Θα ηθελα να πω τα εξης:
1) Μην μπερδευουμε σχολες του πρωην ανατολικου μπλοκ με σχολες αναγνωρισμενες σε ολο τον πολιτισμενο και μη κοσμο. ...
2) Στα ελληνικα ΑΕΙ για μεταπτυχιακα/διδακτορικα πληρωνουμε....εκει δεν υπαρχουν διδακτρα? Με την ιδια λογικη και αυτο δεν ειναι προιον προς πωληση? Δλδ θελετε να μας πειτε πως τα ελληνικα μεταπτυχιακα ειναι και αυτα "αγορασμενα" ? Και αν οχι, γιατι? Μαλλον το ελληνικο πνευμα ειναι πιο αδιαφθορο απο το αγγλικο, απο οσο εχουμε δει μεχρι τωρα...
3) Ας παρουμε για παραδειγμα εναν δρομεα που θελει να τρεξει στους Ολυμπιακους! Τη μια εχουν απεργια οι φροντηστες του προπονητηριου, την αλλη απεργια ο προπονητης, την αλλη βαριεται λιγο ο αθλητης διοτι ξενυχτισε...στο τελος θα περασουν 4 χρονια. Θα ερθουν οι επομενοι Ολυμπιακοι και ο αθλητης του παραδειγματος θα εχει να διαγωνιστει ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝΟΥΣ αθλητες....καταλαβαινουμε πιστευω πιο θα ειναι το αποτελεσμα....
4) Ρε ΦΩΣΤΗΡΕΣ/υπερ ουαου πανεπιστημιακοι αποφοιτοι...εσεις δεν ειστε η γενια των 700 ευρω? Τοσο κοστολογειτε(εσεις...οχι κοστολογειται!!!) το εργο ενος αποφοιτου ελληνικου ΑΕΙ με γνωσεις? πως το ανεχεστε αυτο βρε, με τα υπερ-ουαου πτυχια σας?

Καλα δεν μιλαω για δημοσιο διοτι ποτε δεν ημουν κοματοσκυλο και οι δυνατοτητες μου ειναι πολυ περισσοτερες!!! Στον ιδιωτικο τομεα ομως ολοι κρινονται....κανενας εργοδοτης δεν πληρωνει για δουλεια που δεν του κανουν...Παντως αν σημερα ενας αποφοιτος Καπποδιστριακου παιρνει 850 ευρω(τα νομιμα!!! ετσι???) και ενας αποφοιτος του ταπεινου και καταφρωνεμενου πανεπ/μιου του Liverpool 1800 + κατι ψιλα, ευχαριστω δεν θα παρω...Δεν εχω φιλοδοξια να παω να γινω καθηγητης ουτε ερευνητης...απλα θελω να παω να σπουδασω αυτο που θελω, να τελειωσω και να εχω ενα ΚΑΛΟ μισθο να ζησω τα νιατα μου μακρια απο τη μιζερια. Να εχω το σπιτι μου και να μη μενω με τη "μαμα". Να μπορω να βγαλω την κοπελα μου εξω και να μην ζηταω απο τον μπαμπα 50 ευρω. Να μπορω να ειμαι αφεντικο του εαυτου μου και να μην με σπονσοραρει η γιαγια!!! Εχω πολυ self respect για να τα κανω ολα αυτα!!!Περαστικα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!