tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ



ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΝΑ "ΦΥΛΑΞΟΥΝ" ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ...

(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_1474.html )

(ΚΑΙ ΛΕΩ ΦΥΛΑΞΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΥΛΑΞΗ ΠΑΙΔΩΝ)

1. 25 ΠΑΙΔΙΑ
2. 4 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΦΟΙΤΗΣΗ(ΔΗΛ.ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ 1Η ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΛΟΓΩ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΦΟΙΤΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ)ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
3.ΑΠΟ ΤΑ 25 ΤΑ 10 ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 15 ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΙΑ. ΑΠΟ ΤΑ 25 ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΣΥΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΑΘΜΟ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΤΟ ΔΕΚΑ Η ΖΩΗΡΑΔΑ ΤΟΥΣ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 7(ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ)...ΕΩΣ 10!
4.ΑΠΟ ΤΑ 25 ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ 12 ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
5. ΑΠΟ ΤΑ 25 ΤΑ 8 ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΑ 2 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
6. ΑΠΟ ΤΑ 15 ΑΓΟΡΙΑ ΤΑ 3 ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ!)
7.ΑΠΟ ΤΑ 25 ΠΑΙΔΙΑ.......ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ...ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!
8.ΑΠΟ ΤΑ 25 ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΛΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΓΜΑΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ!

ΑΣ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ:
1. 4 ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΓΙΑ 25 ΠΑΙΔΙΑ
2. 4 ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ 25 ΠΑΙΔΙΑ
3. ΜΙΑ ΜΟΚΕΤΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΒΕΙ ΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
4. ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΠΑΣΜΕΝΗ
5. ΕΝΑΣ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΟ ΣΑΡΑΚΙ
6. ΤΖΑΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΔΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 2 ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ. ΕΞΟΔΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
7. ΑΥΛΗ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΧΑΛΙΚΙΑ! ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!
8.ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΙΑΣ ΝΗΠΙΟΥΓΩΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 4 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΡΘΗ.... ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ......ΠΟΛΛΑ ΛΕΕΙ....
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ..ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ....ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ....ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΗ Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ "ΟΜΟΡΦΑ" ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ "ΑΣΧΗΜΑ" ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΙΓΚΙΠΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΙΓΚΙΠΟΠΟΥΛΕΣ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ...ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤ! ΡΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΟΥΣΙΑ...Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ! ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΗ Η ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ...ΨΑΞΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ...ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΘΕΤΕ ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ...ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΟΥ: 1. ΤΑ 400 ΣΕ ΝΟΙΚΙ 2.ΤΑ 150 ΜΕ 200Ε ΣΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ 3. ΤΑ 60 ΜΕ 100Ε ΣΕ ΦΑΓΩΣΙΜΑ ΚΛΠ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ 4. ΤΑ 200 ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ 5.ΤΑ 350 ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΩΝ(ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ) ΚΛΠ 6.ΣΥΝ ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΧ. ΠΕΡΑΙΩΣΗ 250 ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΙΧΑ ΤΕΒΕ.... Ή ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΛΠ

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.....ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ..
ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.....ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΝΕΡΓΗ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ...ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ....ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ....ΚΑΙ DELIVERY ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ.....ΚΑΙ ΣΕ ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ ΚΑΙ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ....ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΕΨΑΞΑ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ..ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ....ΠΕΙΝΑΣΑ ΚΑΙ ΓΩ....ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑ, ΕΚΑΝΑ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ .....

ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΝΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ....ΕΕΕ ΟΧΙ...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πριν απ' ολα να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι εκπαιδευτικος, δημοσιος υπαλληλος κλπ.
Απλα ειμαι ενας ιδιωτικος υπαλληλος (χαμηλοβαθμος, υψηλοβαθμος δεν εχει σημασια ) αλλα πανω απ' ολα ενας σκεπτομενος ανθρωπος.
Φιλε αυτα που σκεφτεσαι- γραφεις για τους εκπαιδευτικους και πιθανον και γπα αλλες κατηγοριες εργαζομενων αυτα σκεφτονται- λενε και για σενα τα 30 "μουλαρια" και πιθανον και καποιοι αλλοι που δεν γνωριζουν την δουλεια σου. Να εισαι σιγουρος οτι στις μεταξυ τους εισαι ο "αργοσχολος" μηχανικος που ειναι "αρακτος" και το μονο που ξερει να διαταζει και παιρνει και ενα σκασμο λεφτα.
Ο καθ' ενας μας βλεπει μονο την καμπουρα του αλλου και οχι την δικια του με αποτελεσμα αυτος να σκοτωνεται στην δουλια να ειναι κακοπληρωμενος σε σχεση με αλλους κλπ.
Πολυ ευστοχα το ειχε βαλει το θεμα καποιος αλλος αναγνωστης σε προηγουμενη αναρτηση.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_6769.html
Ας μαθουμε να κρινουμε πρωτα τον εαυτο μας και μετα τους αλλους.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απάντηση στο "Απάντηση Για τους εκπαιδευτικούς"

Μια διευκρίνιση.. Δεν έγραψα ποτέ πως δεν είμαι σε πλεονεκτικότερη θέση από πολλά άτομα της γενιάς μου. Θα πέσει φωτιά να με κάψει αν πω το αντίθετο. Ο αρραβωνιαστικός μου δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα και ξέρω καλά τι σημαίνει να σε ξεζουμίζουν για 300, 400 και 500 ευρώ. Ούτε σηκώθηκα σήμερα το πρωί και μη έχοντας τι άλλο να κάνω, αποφάσισα να εκθέσω τη ζωή μου και οτιδήποτε με απασχολεί. Και φυσικά δεν έγραψα για να κάνω παράπονα για τις δυσκολίεÏ! ‚, όπως είπε κάποιος φίλος νωρίτερα, αλλά για να δώσω μια ιδέα της καθημερινότητάς μου,ως απάντηση σε κάποιους εδώ, μια καθημερινότητα η οποία σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολη από τη δική σου, από τη ζωή πολλών. Όχι, στις εποχές που ζούμε, δεν μπορώ να κάνω παράπονα. Αλλά δε δέχομαι και αυτή την απίστευτη επίθεση που γίνεται τελευταία. Γιατί η λογική των περισσότερων εδώ μέσα είναι "αφού δεν μπορώ να καλυτερεύσω εγώ τις συνθήκες εργασίας μου,να χειροτερεύσουν οι δικές σου"! Μα είμαστε σοβαροί επιτέλους??? Για όλες τις αργίες, το ωράριο, τις διακοπές κλπ που ισχύουν τόσα και ! τόσα χρόνια, αλλά ξαφνικά ΤΩΡΑ ενοχλούν όλο τον κόσμο, υπάρχει σχετική νομοθεσία. Ένα σχολείο δεν κλείνει για κανένα λόγο παρά μόνο με εντολή του υπουργείου. Φταίνε οι δάσκαλοι γι' αυτό? Φταίνε οι δάσκαλοι για τα δυο μέτρα και σταθμά που υπάρχουν στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα?? Φταίνε οι δάσκαλοι που όλα στον ιδιωτικό τομέα ισχύουν θεωρητικά, αλλά το κάθε αφεντικό πατώντας στην οικονομική κρίση εξαθλιώνει ηθικά και οικονομικά τους εργαζομένους του?? Φταίνε οι δάσκαλοι που δεν υπάρχει καμιά διεκδίκηση για κάτι καλύτερο, για ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ, που κανείς δεν ελέγχει τα μεγαλοαφεντικά, που οι συνδικαλιστές κοιμούνται καιρό τώρα??? Σκέφτηκε κανείς εδώ μέσα τόσες μέρες ποιος φταίει???? Όχι δε δέχομαι να χειροτερέψω τις εργασιακές μου συνθήκες για να βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ??? ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ???????? Φτάνει πια, απλά φτάνει... Αν πάλι κάποιος αντί να κοιτάξει πως θα βελτιώσει τις συνθήκες της δικής του εργασίας έχει βάλει στόχο να χειροτερέψει αυτές των δασκάλων, ας συνεχίσει την επίθεση.. Άλλωστε στις εποχές που ζούμε, που μας στρέφουν σαν τηλεκατευθυνόμενα τον ένα εναντίον του άλλου! … (νωρίτερα έφταιγαν οι πυροσβέστες, οι εφοριακοί και πάει λέγοντας), είναι κάτι απόλυτα φυσικό και απλά μια επιβεβαίωση πως ο όχι απλά "ο θάνατός σου είναι η ζωή μου", αλλά "αν είναι να πεθάνω εγώ, θα πάρω και όσους μπορώ μαζί μου στο θάνατο"..
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό την "συζήτηση" σχετικά με την δουλειά των εκπαιδευτικών . Είμαι κι εγώ μια απ΄αυτούς .Ειλικρινά τι δεν θα ΄δινα να δω αυτούς που κρίνουν δίχως να γνωρίζουν , να προσπαθήσουν να "σταθούν" , όχι ολόκληρη διδακτική ώρα , αλλά έστω 15 λεπτά μέσα σε μια οποιαδήποτε τάξη , οποιουδήποτε σχολείου !!! συγνώμη , αλλά θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι ! ...Για να σοβαρευτούμε :δεν λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα , δεν λέω ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί κάνουν καλά τη δουλειά τους , αλλά ειλικρινά ειδικά για τη δική μας τη δουλειά "έξω απ΄τον χορό πολλά τραγούδια λέμε ". Η κούραση απο μια μόνο διδακτική ώρα ισοδυναμεί με κούραση αρκετών ωρών από άλλου τύπου δουλειά .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Απαντηση στο "βολεμένους εκπαιδευτικούς"

Θα ήθελα να απαντήσω σε γκρίνιες και αντιπαραθέσεις εναντίων των λειτουργών της ελληνικής παιδείας.
Ελληνική παιδεία σημαίνει συνέχεια του έθνους. Δεν πρόκειται για εργασιακό καθεστώς ούτε για επάγγελμα αλλά για λειτούργημα.
Λειτούργημα είναι να έχεις μια τάξη π.χ. την πρώτη δημοτικού με 20-30 παιδιά και να φροντίσεις ότι αυτά θα πάνε στην Δευτέρα τάξη με πλήρεις γνώσεις κατά το επίπεδό τους με τα 1002 προβλήματα που παρουσιάζει το κάθε παιδί κατά την ιδιαιτερότητά του και τα προβλήματα που έχει (συνήθως) από την οικογένειά του.
Είναι όμως εφικτό και αυτό καταφέρνουν όλες οι δασκάλες του πλανήτη αναλώνοντας εαυτόν.
Βλέπουμε ιατρούς να κάθονται ώρες πάνω από τον ασθενή και να δηλώνουν κόπωση. Έχει και ο γιατρός ανάγκη υγείας.
Αντίστοιχα και οι δάσκαλοι υπόκεινται σε κόπωσηΤα επαγγέλματα γιατρού, δασκάλου, εμπόρου κλπ είναι ανοιχτά.
Μπορεί ο οποιοσδήποτε να ασχοληθεί με αυτά.
Ο κλάδος των δασκάλων έχει έλλειψη προσωπικού και μακάρι να είχαμε 5 δασκάλους παραπάνω.
Αλλά η φίλη προτιμάει να γίνει και γκαρσόνα και μας τα λέει κι από πάνω
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!