Κατά τη συνάντηση δεν υπήρξε καμιά δέσμευση από τους συμβούλους της Υφυπουργού σχετικά με τα σχέδια για το Νέο Λύκειο. Υπήρξε μια γενική περιγραφή της δομής του Νέου Λυκείου που θα περιλαμβάνει ορισμένα υποχρεωτικά μαθήματα (ενδεικτικά: Γλώσσα, Αγγλικά, Φυσική Αγωγή, Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική) και 4 ομάδες μαθημάτων επιλογής, από τις οποίες θα διαλέγουν οι μαθητές κάποια μαθήματα. Σύμφωνα με τους συμβούλους, η Πληροφορική πιθανόν να υπάρχει σε κάποια από τις 4 ομάδες των μαθημάτων επιλογής, χωρίς όμως να είναι κάτι σίγουρο και χωρίς καμία δέσμευση εκ μέρους τους.
Στους συμβούλους της Υφυπουργού παρεδόθη σχετικό υπόμνημα με τις θέσεις του κλάδου των καθηγητών Πληροφορικής, ενώ κατά τη συζήτηση εκ μέρους των εκπροσώπων της Π.Ε.ΚΑ.Π.:
1) Τονίστηκε ιδιαίτερα και με έμφαση το θέμα της σύγχυσης και της άγνοιας που υπάρχει ακόμη και σε ηγετικά κλιμάκια και επιτροπές του Υπουργείου, σχετικά με την επιστήμη της Πληροφορικής και το αντικείμενο της χρήσης Υπολογιστών που οδηγεί κάποιους στην ταύτισή τους, με οδυνηρές συνέπειες στην εκπαίδευση αλλά και στο μέλλον της χώρας. Εξηγήθηκε ότι το «χτύπημα των πλήκτρων» και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν είναι αντικείμενο της Πληροφορικής παιδείας που θέλουμε να αποκτήσουν οι μαθητές μας.
2) Επισημάνθηκε το τι ακριβώς συμβαίνει σε άλλες χώρες σχετικά με τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Λύκειο, όπως και το τι προβλέπεται στο πρόγραμμα του ΙΒ.
3) Ζητήθηκε επίμονα η συμμετοχή ενός Πληροφορικού (εκπροσώπου του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. ή Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής, ή καθηγητή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης), στην επιτροπή ή στις επιτροπές που εξετάζουν το θέμα. Μας ειπώθηκε ότι αυτό δεν είναι δυνατόν γιατί δεν υπάρχει εκπρόσωπος άλλης ένωσης ή σχολικός σύμβουλος άλλης ειδικότητας σε καμιά επιτροπή. Δεν γνώριζαν όμως οι δύο σύμβουλοι της Υφυπουργού αν υπάρχει κάποιος με ειδικότητα Πληροφορικής σε αυτές.
4) Τονίστηκε η αναστάτωση και αγανάκτηση που υπάρχει μεταξύ των καθηγητών Πληροφορικής, ιδιαίτερα όσων υπηρετούν στα Λύκεια, που με την απαλοιφή του μαθήματος από το Λύκειο απαξιώνονται και σαν επιστήμονες και σαν εκπαιδευτικοί, με ότι αυτό συνεπάγεται.
5) Επαναλήφθηκε η πρότασή μας για την ύπαρξη ως υποχρεωτικού του μαθήματος της Πληροφορικής και στις 3 τάξεις του Λυκείου και η ύπαρξη ενός μαθήματος επιλογής αλλά με αυξημένη βαρύτητα για την εισαγωγή τουλάχιστον στα ιδρύματα Πληροφορικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θα επιδιώξει τις επόμενες ημέρες και άλλη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία, ενώ αποφάσισε στις αρχές του Δεκέμβρη να οργανώσει ημερίδα-συγκέντρωση διαμαρτυρίας των καθηγητών Πληροφορικής με θέμα το νέο Λύκειο.
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.