tromaktiko: Aθλητικό ρεπορτάζ...

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Aθλητικό ρεπορτάζ...



Είμαι δημοσιογράφος 24 ετών και αυτή είναι η ιστορία μου. Ειδικεύομαι στο αθλητικό ρεπορτάζ και δούλευα σε μια ιστοσελίδα όπου έπαιρνα για 6 8ωρα το επικό ποσό των 400 ευρώ..
Οι "κύριοι" που ήταν εργοδότες μου, φυσικά δεν μου κολλούσαν ένσημα αλλά ούτε δώρα κλπ. Μια μέρα μου έθεσαν τελεσίγραφο να δουλέψω στην βραδινή ζώνη 5-1 καθημερινά αλλιώς φεύγω. Όλα αυτά για 400 ευρώ 6ήμερο. Φυσικά δεν δέχτηκα και τότε άρχισε το παραμύθι...Τα λεφτά που σου δίνουμε δεν θα τα βρεις πουθενά και κάτι τέτοια. Και θέλω να ρωτήσω. Πως γίνεται εγώ που ξέρω 3 γλώσσες, πηγαίνω σε γήπεδα και σκίζομαι στην δουλειά να μην μπορώ να βρω μια δουλειά στον κλάδο μου που να με αμείβει με τα χρήματα που αξίζω;Μήπως ο κλάδος των ΜΜΕ είναι μια κλειστή κλίκα που θέλει νέα παιδιά να δουλεύουμε τσάμπα και να μας κοροιδεύουν; Εμένα με ανάγκασαν να φύγω. Από εκεί που δούλευα από τις 7.30 μέχρις τις 3.30 ξαφνικά τους καρφώθηκε να χαλάσω όλη την μέρα μου και την προσωπική μου ζωή και φυσικά τα δεδουλευμένα δεν τα έχω πάρει και πολύ φοβάμαι πως δεν θα τα πάρω αφού δεν υπάρχω πουθενά, Εφιστήστε την προσοχή στους νέους συναδέλφους. ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!