tromaktiko: Γιατι να ψηφισω;

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Γιατι να ψηφισω;



Τι καταλαβανε οι γονεις μας που ετρεχαν να κουνανε σημαιες για να ακουνε τους παπαγαλους καθε κομματος να λενε τα ιδια και τα ιδια αλλα με αλλα λογια; Τι καταλαβαν...
 που εκαναν χιλιομετρα καιγοντας βενζινη διοδια για να πανε στα χωρια να ψηφισουν χωρις κερδος, εστω τα μεταφορικα, για να βγαλουν αυτους που ταιζουν και τα δισεγγονα τους ακομα; Αυτους που με καθε ευκαιρια γινοντουσαν προδωτες, λαμογια, κλεφτες σε βαρος μας και χωρις να μας ρωτησουν; Ποτε εκαναν ενα δημοψιφησμα για ενα μεγαλο εθνικο θεμα; Εστω για κατι να δουν την γνωμη μας;;;; Τοσα χρονια λογια λογια και κλοπες μιζες λαμογιες απο δημαρχους μεχρι προθυπουργους. Ποιος απο ολους αυτους σας θυμηθηκε αναμεσα απο μια 4ετια; Κανεις!!! Παρα μονο οταν θελουν την ψηφο σας!!! Τοσα χρονια οποιος κι αν ανεβηκε την ιδια πολιτικη εκανε.... την ιδια ακριβως. Διαγωνισμο ποιος θα φαει τα πιο πολλα. Διαγωνισμο προδωσιας και λαμογιας. Ενας θιασος ολοι μα ολοι μεσα στη βουλη ΟΛΟΙ τους υποκριτες!!! ΟΧΙ κυριοι-ες σημερα δεν θα παω να ψηφισω γιατι δεν θα μου δωσει κανεις να φαω εκτος αν δεν δουλεψω απο το πρωι εως το βραδυ, γτ ετσι με καταντησαν αυτοι που ζητανε την ψηφο μου, αυτοι που μου βαζουν διληματα!!! Σημερα που δεν δουλευω θα παρω την οικογενεια μου και θα παω μια ωραιοτατη εκδρομη να εκμεταλευτω την ηλιολουστη μερα να περασω υπεροχα με ανθρωπους που με νοιαζοντε και με αγαπανε, δεν χαλαω ουτε δευτερολεπτο απο το χρονο μου για τα λαμογια...!!!

ΥΓ: Απο αυριο θα δουλευω παλι απο το πρωι εως το βραδυ γτ μαλλον τα λαμογια δεν θα πληρωσουν την δοση μου στην τραπεζα!!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!