Η επιτυχία του, μάλιστα, ήταν σχεδόν άμεση αφού οι πωλήσεις των ποτών τριπλασιάστηκαν σε σχέση με εκείνες των συμβατικών αυτόματων πωλητών. Το μηχάνημα, που κατασκεύασε η εταιρία JR East Water Business, χρησιμοποιεί μεγάλες οθόνες αφής με αισθητήρες, που του επιτρέπουν να διακρίνει τα χαρακτηριστικά ενός πελάτη μόλις πλησιάσει.
Μία ταμπελίτσα με την ένδειξη "προτεινόμενα" εμφανίζεται σε συγκεκριμένα προϊόντα.
"Αν ο πελάτης είναι άνδρας, το μηχάνημα είναι πιθανόν να προτείνει έναν συσκευασμένο καφέ, καθώς οι άνδρες τον προτιμούν. Αν ο πελάτης είναι περίπου 50 ετών, η πιθανότερη πρόταση θα είναι το πράσινο τσάι", εξηγεί η εκπρόσωπος της εταιρίας. Μία γυναίκα στα 20 της θα δεχτεί πρόταση να πιεί κάποιο τσάι ή κάποιο προϊόν με μικρή περιεκτικότητα ζάχαρης, αφού αυτά έχουν δείξει οι έρευνες αγοράς.
Η εταιρία έχει τοποθετήσει δοκιμαστικά ένα τέτοιο μηχάνημα σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό του Τόκιο, αλλά σκοπεύει να προσθέσει άλλα πέντε αύριο Τρίτη στον κεντρικό σταθμό του Τόκιο με σχέδια για επέκταση του δικτύου σε άλλους κεντρικούς σταθμούς του Τόκιο και σε γειτονικά προάστια μέχρι τις αρχές του 2011.
''typos.com''
p.p