1) Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί νομίζουν ότι είναι ανώτεροι από τους επιβάτες καθώς ο τρόπος και ο τόνος που μιλούν σ αυτούς είναι τουλάχιστον προσβλητικός. Είτε πρόκειται για μια φοιτήτρια ή φοιτητή είτε πρόκειται για έναν ηλικιωμένο η συμπεριφορά τους είναι το ίδιο αγενής και απότομη. Αν είναι δυνατόν κύριοι, οδηγοί είστε... 2)Οι τιμές των εισιτήριων είναι το λιγότερο εξωπραγματικές. Αναφέρομαι στα εισιτήρια όλων των διαδρομών αλλά ιδιαίτερα σ αυτά για πολυτεχνείο. Το φοιτητικό κοστίζει 1 euro, αν είναι δυνατόν. 1 euro να πας και 1 να έρθεις στη σχολή σου;
2 επί το λιγότερο 20 μέρες βγαίνουν 40..Και ρωτάτε κύριοι τους γονείς των φοιτητών που πληρώνουν αδρά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους αν είναι διατεθειμένοι να τα 'ακουμπούν' μέχρι και στα εισιτήρια; Μέχρι πέρυσι το συγκεκριμένο εισιτήριο κόστιζε 25
λεπτά έως ότου έληξε η σύμβαση που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ανανεώσει αφήνοντας ξεκρέμαστους τους φοιτητές.
3)Όσον αφορά τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο των Χανιών. Πρόκειται για ένα διεθνές αεροδρόμιο που καταφθάνουν αεροπλάνα κάθε μισή ώρα. Κάθε μισή ώρα καταφθάνουν αεροπλάνα και κάθε 7 ώρες μέσο όρο έχει λεωφορείο για τα Χανιά, πιο συγκεκριμένα 6:30,9:30 και 6:30.
Άρα ο μόνος τρόπος να πας και να έρθεις από το αεροδρόμιο είναι το απλησίαστο από οικονομικής πλευράς ταξί, καθώς το αεροδρόμιο απέχει 17-18 χιλιόμετρα από την πόλη.
20 euro κοστίζει αυτή η διαδρομή κύριοι (το 1/4 του αεροπορικού εισιτηρίου).
Έως πότε το αστικό κτελ θα τροφοδοτεί τα ταξί και θα γονατίζει τον κόσμο; Οκ συμφωνώ να ζήσουν κι οι ταξιτζήδες αλλά αυτό πλέον καταντά αισχροκέρδεια.
Σημείωση:
Μπορεί αυτά τα χρήματα για τους περισσότερους να μη φαίνονται πολλά , αλλά σκεφτείτε και τους φοιτητές ή του ηλικιωμένους ή καλύτερα τη γενιά των 500 euro.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ