tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ



Ακουω , διαβαζω διαφορα και στο τρομακτικο φυσικα , οτι η μια εταιρια ετσι ,η αλλη αλλιωs! Και για να ξεκαθαρισω τη θεση μου κανενα συμφερον και απο κανεναν ετσι?

Με τον εαυτον μου ειμαι και με τον καθε υγειη σκεπτομενο καταναλωτη. Ξερουμε οτι εναs ηταν ο κυριαρχοs sτis τηλεποικοινωνιεs ο ΟΤΕ απο την στιγμη που περασανε και οι αλλοι στην πιτα μοιραιοs θα υπαρχουν ενα σωρο παρατραγουδα! Βεβαια οποσδηποτε επρεπε να γινει και αυτο και μαλιστα προ πολλου να σπασει το μονοπωλειο προs oφελos του καταναλωτη. Τωρα τι γινεται ομωs οταν ολοι προσπαθουν ο εναs μεσα στα ποδια του αλλου κυριολεκτικα να στησουν να βελτιωσουν να επεκτεινουν την υποδομη τουs σε ολη τη ελλαδα ,και με το μικροτερο εργατικο κοστοs, και με τη ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΤΕ οπου αυτη χρειαζεται η ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ για ευνοιητουs λογουs (απωλειεs συνδρομητων) τα προβληματα και τα παραπονα θα υπαρχουν και θα πολλαπλασιαζονται. Οταν μαλιστα δεν μπει καποια ταξη στα πραματα ! Κ αι δεν νομιζω οτι καθε εταιρια θελει να διωχνει τουs συνδομητεs τηs ?αντιθετωs να παρει οσουs περισσοτερουs μπορει , αρα γιατι να μη παρεχει καλεs υπηρεσιεs? Το προβλημα συνεπωs ειναι ΣΥΝΘΕΤΟ και θελει το χρονο του κατα την προσωπικη μου αποψη φιλοι μου για να ομαλοποιηθουν τα πραματα. Και η ερωτηση φυσικα και τι πρεπει να κανουμε μεχρι τοτε ?να γινομασται μαζοχεs του ενοs και του αλλου? ΟΧΙ βεβαιωs, με ενημερωση ερευνα να πηγαινουμε εκει που που ικανοποιουνται περισσοτερο οι αναγκεs μαs και τα συμφεροντα μαs. Eγω προσωπικα εχω τη forthnet εδω και δυομιση χρονια και χωριs να θελω να κανω διαφημηση δεν εχω κανενα προβλημα (σχετικα με αλλουs φιλουs που διαβαζω ), και οταν μια -δυο φορεs που ειχα προβλημα (με υπαιτιοτητα του οτε ) ειχα αμεσο μπορω να πω σερβιs και πιστωση στον λογαριασμο μου για το διαστημα που δεν ειχα τιs υπηρεσιεs. Τελικα γεγονοs ειναι οτι ,οπου και να εισαι και σε οποια εταιρια για τη παρουσα φαση προβληματα θα τα εχουμε ,τωρα καποιοι στεκονται πιο τυχεροι μεσα σε αυτο τον αχταρμα και καποιοι λιγοτερο. Υπομονη θα στρωσουν τα πραματα που θα παει..!!! Δυστυχωs πρεπει να μαθουμε να ζουμε με τα προβληματα αυτα απο οτι δειχνει για το παρον τουλαχιστον!



P.P.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!