tromaktiko: Ανάρμοστη συμπεριφορά στο DREAM CITY

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ανάρμοστη συμπεριφορά στο DREAM CITY



Την Παρασκευή, 12/11/2010, στα πλαίσια μιας εκδήλωσης, πήγαμε μια μεγάλη παρέα στο club της Αθήνας. Δυστυχώς, λόγω ενός μπερδέματος με τις κρατήσεις, δεν υπήρχαν... αρκετά τραπέζια και μας πρότειναν οι μισοί να καθίσουμε στο μπαρ, μακριά από την υπόλοιπη παρέα. Ο υπεύθυνος μας είπε πως μπορούμε να αφήσουμε τα παλτό μας στον μπαρμαν και αφού παραγγείλαμε, τον ρωτήσαμε αν μπορούμε να του τα δώσουμε. Ο ίδιος μας απάντησε: εγώ τα παίρνω, αρκεί μετά να μη μου ζητάει ένας ένας το παλτό του! Και υπό τον όρο αυτόν, του τα δώσαμε. Μετά από κάποιες ώρες αποφασίσαμε να βρούμε την υπόλοιπη παρέα μας, ώστε να μπορέσουμε να διασκεδάσουμε όλοι μαζί. Η παρέα αυτή βρισκόταν σε τραπέζι στην άλλη άκρη του κλαμπ, στο χώρο των VIPs. Κατά τις 5:15 περίπου, εγώ αποφασίζω να φύγω, λόγω κάποιου γεγονότος. Πηγαίνω λοιπόν στο μπαρ και ζητάω ευγενικά από τον μπαρμαν το παλτό μου. Εκείνος αρνείται να μου το δώσει. Του απαντώ: σε παρακαλώ, το ξέρω πως μας είχε πει να μην ζητάμε ένας ένας το παλτό του, αλλά κάτι μου έτυχε και πρέπει να φύγω. Η απάντησή του ήταν ειρωνική και αναιδέστατη. Έλεγε πως δεν τον ενδιαφέρει αν βιάζομαι, αλλά όφειλα να είχα συνεννοηθεί με την παρέα μου. Μετά από πολλές συζητήσεις αρκετής ώρας (ήρεμες από μέρους μου – επιθετικές από την πλευρά του), του πρότεινα να με αφήσει να μπω μέσα στο μπαρ για να πάρω η ίδια το παλτό μου. Θα ήταν κι εκείνος παρών, ούτως ή άλλως εγώ απλά το παλτό μου ήθελα να πάρω. «Είσαι τρελή; Απαγορεύεται!!! Αν θέλεις, μπορώ να σου τα δώσω όλα μαζί.». Έχοντας φτάσει στα όρια της υπομονής μου, συμφώνησα. Ο «κύριος» λοιπόν, παίρνει ο, τι παλτό είχε κάτω από την μπάρα και με μανία μου τα πετάει. Διαπιστώνω πως εκτός από τα παλτό τα δικά μας πετούσε παλτό κι άλλων ατόμων που είχε, αλλά και τσάντες!!! Μάλιστα, δεν είχε καθαρίσει τη μπάρα σ’ εκείνο το σημείο (από το οποίο είχαμε φύγει ώρες πριν!), με αποτέλεσμα να σπάσουν όλα τα ποτήρια στα πόδια μου και να χυθούν τα ποτά που υπήρχαν στο πάτωμα και στα παλτό που είχε πετάξει στην μπάρα. Ήμουν τόσο αναστατωμένη από το περιστατικό, που αφού συνήλθα μετά από λίγο, άφησα τα παλτό στην μπάρα κι έφυγα, χωρίς να ζητήσω έναν υπεύθυνο να μου δώσει εξηγήσεις για την ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΚΙ ΑΝΗΘΙΚΗ συμπεριφορά εκείνου του παιδιού. Το αποτέλεσμα ήταν πολλά παλτό να βραχούν από τα ποτά και κυρίως μια κοπέλα να χάσει την τσάντα της με τα κλειδιά του σπιτιού της, το κινητό της και τα χρήματά της.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!