tromaktiko: Aπαντηση στο: "Απάντηση στο "ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ EUROBANK"

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Aπαντηση στο: "Απάντηση στο "ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ EUROBANK"



Καταρχάς καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους!!! Φίλε αναγνώστη που λες πως τα χρέη δεν δημιουργούνται μόνα τους, έχεις απόλυτο δίκιο....
Άλλα ΠΡΟΣΕΧΕ τι λες κ πως το λες γτ δεν ξερεις σε τι οικονομική κατάσταση ήταν ο οποιοσδηποτε που πηρε ενα Χ δανειο η' Χ οριο σε πιστωτικη και σε τι κατασταση ειναι τωρα. Π.χ. οταν πριν 3 χρόνια πήρα εγω ενα μεγάλο ανοιχτό δάνειο εβγαζα το μηνα απο την δουλεια μου ενα ποσο που ειχα την δυνατοτητα να δινω και 2 δοσεις! κάθε μήνα απο αυτο που επρεπε να δωσω. Τωρα ομως που βγαζω το 1/3 του τοτε μισθου μου ειμαι κι εγω σε ρυθμιση χρεων!!! Ποτε δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη... με αλλα ονειρα κ σχεδια ξεκινας και ξαφνικα με αλλα καταληγεις. Εσυ τωρα απο τον τροπο που σκεφτεσαι η' σε εισπρακτικη δουλευεις για τραπεζα η' εισαι μετοχος σε τραπεζα!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!