για την διαδικτυακή εκμετάλλευση ανηλίκων (CEOP).
Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, τα παιδιά δεν ξέρουν πως να προστατευτούν καθώς κανείς δεν τα έχει ενημερώσει για τους κινδύνους που ενδέχεται να παραμονεύουν στο διαδίκτυο.
"Τα παιδιά αγνοούν τον κίνδυνο που ελοχεύει. Ανεβάζουν προσωπικές φωτογραφίες για να εντυπωσιάσουν το φίλο ή τη φίλη τους, χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες.
Δεν σκέφτονται το ψηφιακό αποτύπωμα που αφήνουν το οποίο σε μερικά χρόνια μπορεί να πέσει στα χέρια ενός μελλοντικού εργοδότη ή οποιουδήποτε επιτήδειου" προειδοποιεί η Zoe Hilton, επικεφαλής του CEOP, σημειώνοντας πως το μήνυμα αυτό θα πρέπει να προβληματίσει κάθε έφηβο.
"Βλέπουμε καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο ανηλίκων με ανάρμοστο πολλές φορές περιεχόμενο να συλλέγεται από παιδόφιλους και επιτήδειους εμπόρους παιδικής πορνογραφίας", τονίζει ο Jim Gamble, υψηλόβαθμο στέλεχος του CEOP.
Αξίζει να σημειωθεί πως από τον Απρίλιο του 2009 έως και τον Μάρτιο του 2010, το κέντρο CEOP έχει εντοπίσει περισσότερα από 6000 κρούσματα κακόβουλης χρήσης φωτογραφικού υλικού, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί περιστατικά παιδικής κακοποίησης.
Το 25% των περιπτώσεων αφορά παρακίνηση για "online σεξουαλική πράξη" ενώ μεγάλο είναι και το ποσοστό των περιπτώσεων (135 καταγεγραμμένα κρούσματα) όπου επιτήδειοι προσκαλούν ανηλίκους σε τετ α τετ συναντήσεις.
Το CEOP έχει οργανώσει μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook η οποία θα είναι διάρκειας δύο εβδομάδων με στόχο να ενημερώσει όσο το δυνατόν περισσότερους έφηβους για τους κινδύνους της ανάρτησης ανάρμοστων φωτογραφιών στο διαδίκτυο
cosmo.gr