"Υ.Γ. Να αναφέρω επίσης ότι στο τηλεφωνικό κέντρο όπου απευθύνθηκα για να λυθούν κάποιες απορίες μου σχετικά με τα ασύρματα δίκτυα, μου δημιουργήθηκαν πιο πολλές απορίες από αυτές που είχα, καθώς ο τηλεφωνητής που συνομίλησε μαζί μου χρησιμοποιούσε μια ορολογία τεχνικών υπολογιστών χωρίς επεξήγηση!! "
(αφορά
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/forthnet_18.html) Συγνώμη δηλαδή... και ποιος σου είπε οτι οι κυρίοι/ες στα τηλεφωνικά κέντρα είναι για να λύνουν απορίες με επεξήγηση;;; Τεχνική υποστήριξη είναι και όχι κέντρα εκμάθησης Η/Υ και Internet... Ύπάρχουν πολλές σχολές που μπορείτε να απευθυνθείτε για βασική χρήση Η/Υ ή ακόμα και Ιντερνετ. Εχουμε παρεξηγήσει μου φαινεται την εξυπηρέτηση με πολλά πράγματα. Εκαστως στο είδος του... Οι υπάλληλοι των τηλεφωνικών κέντρων ειναι για οδηγίες εγκατάστασης ή δήλωση βλαβών! Δεν είναι καθηγητές ώστε να σας μάθουν ωρολογία.-
Αναγνώστρια