Εξ αρχής τους είχα πει ότι φταίει μάλλον η γραμμή, ή το μόντεμ, όχι η δικτύωση του σπιτιού μου. Εκείνοι επέμεναν. Μια νύχτα λοιπόν(μόνο τότε έπιανα) ένας τεχνικός(έτσι τους λένε) μου είπε ότι μάλλον έχω δίκιο και φταίνει το μόντεμ(αποδιαπομορφωτής). Οκ να μου στείλετε άλλο. Μου είπε ότι πρέπει να το πληρώσω! Του ανταπάντησα ότι είμαι χρόνια πελάτης τους και πως 4 μήνες δεν έχουμε διαδικτυο, αλλά λογαριασμούς μας στέλνουν! Με συνέδεσε με το τμήμα πωλήσεων, και αμέσως μετά μου έκλεισαν το τηλέφωνο, χωρίς να προλάβω να μιλήσω.
Να σημειωθεί πως όταν ρωτούσα πού είναι ο πολυπλέκτης (είναι ένα κύκλωμα που επιτρέπει τη διέλευση πολλών σημάτων σε μια ενισχυμένη γραμμή -οπτική ίνα- μέχρι τον πλησιέστερο κόμβο του παρόχου) και πάντα μου το έκλειναν!
Τελικά αγόρασα δικό μου αποδιαπομορφωτή και όλα λειτουργούν.
Είναι απαράδεκτο να συμπεριφέρονται έτσι ως εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιών στους πελάτες τους και ναι, το διαδίκτυο είναι για όλους, είτε γνωρίζουν να στέλνουν ICMP πακέτα, ειτε δεν γνωρίζουν να αλλάξουν το φυλλομετρητής τους
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ