tromaktiko: Patch - Ξε patch, προβληματικο το αγαπημενο μας FM 11 !

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Patch - Ξε patch, προβληματικο το αγαπημενο μας FM 11 !



Ειμαι και εγω ενας απο τους χιλιαδες Ελληνες που χρονια τωρα παιζουν το FM.
Ομως, αυτο που συμβαινει φετος, ειναι ανω ποταμων...
Παιρνεις το παιχνιδι γνησιο (ενω μπορεις να το κατεβασεις παρανομα) και πας να παιξεις...
1. Install απο DVD: Σου λεει οτι το insall εγινε, αλλα εντοπιστικαν ορισμενα λαθη. Μπαινει, παιζεις, αλλα ή κολαει, ή σε πεταει εξω, ή κανει τα γνωστα σε ολους μας crushes / μπλε οθονες, ή ακομα στη χειροτερη περιπτωση (τη δικη μου) σε πεταει εξω, κλεινει ο Η/Υ και μετα απο λιγη ωρα ξαναμπαινει κανονικα. Σημειωνω οτι εχω ελενξει θερμοκρασιες, απαιτησεις παιχνιδιου, καρτες γραφικων, updates κτλ. Μου βγαζει και ενα μηνυμα για τα "default.xml" αρχεια (τι να σημαινει, αραγε;)
2. Ιnstall via Steam: Την 1η φορα, κολλησε,Τη 2η φορα, προς το παρων ολα καλα...
Επισης, συνχαρητηρια στο επισημο Site της εταιριας που τουλαχιστον σου απανταει, και σου λεει καποιες ιδεες για το προβλημα σου (Αγγλια ή Αμερικη). Και αισχος το Ελληνικο, με καποιους που θελουν να λεγονται και experts...
Τονιζω για αποφυγει παρεξηγησεων, οτι το Pc μου δεν εχει καποιο προβλημα (ναι, το εχει δει και τεχνικος...)
Αν καποιος εχει το/τα ιδι-ο/α προβλημα και λυσεις, ας τις αναφερει.
Κριμα, γιατι γενικα το παιχνιδι φυσαει...
Φιλικα, αναγνωστης , Γ.Ν.
(Παρακαλω για τη δημοσιευση σας, δεν θελω να δυσφημισω το παιχνιδι που στο ειδος του ειναι το κορυφαιο, αλλα να βρεθουν λυσεις!!! Επιτελους!!!)
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!