tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ από το Perfectshop

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ από το Perfectshop



Στις 15/8/2005 ιδρύσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα με τίτλο perfectshop.gr .
Επειδή αυτός ο διακριτικός τίτλος ήταν μια ονομασία , η διοίκηση της εταιρείας επέλεξε από τη πρώτη στιγμή να φαίνονται στην ιστοσελίδα μας τα πλήρη στοιχεία της εταιρείας (όνομα , Α.Φ.Μ. , Δ.Ο.Υ. , διεύθυνση κλπ) ... με αυτόν τον τρόπο δίναμε στον καταναλωτή να δει ότι ούτε απατεώνες είμαστε όπως ισχυρίζεται ο συγκεκριμένος κύριος και οποιαδήποτε ώρα και στιγμή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ μπορούνε να μας επισκεφτούνε στα γραφεία μας και να διαπιστώσουν αν όντως είμαστε παραμάγαζο και πουλάμε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες όπως έγραψε ο καταναλωτής .

Στις 15/10/2010 δεχτήκαμε παραγγελία για μία τηλεόραση LG 50PK550 , ο πελάτης είχε επιλέξει κατάθεση σε Τράπεζα .

Στις 18/10/2010 και ώρα 14:06 δεχτήκαμε έμβασμα αξίας 743€.

Την ίδια μέρα η συνεργάτης της εταιρείας κα Δρόσου επιβεβαίωσε τη παραγγελία του , ενημέρωσε το συγκεκριμένο καταναλωτή ότι ο χρόνος παράδοσης ήταν σε 15 με 20 εργάσιμες μέρες .

Ο πελάτης δέχτηκε την αναμονή και προωθήθηκε η παραγγελία του . Εδώ θέλουμε να τονίσουμε ότι ο πελάτης είχε κλείσει τη τηλεόραση με τη χαμηλότερη τιμή και δωρεάν τα μεταφορικά στο χώρο του .

Ο καταναλωτής όποτε ζήτησε να επικοινωνήσει με υπάλληλο της εταιρείας μας ή ακόμα και με τη διοίκηση και συγκεκριμένα με τον κ. Κωνσταντίνο Σιδέρη ουδέποτε κανείς του αρνήθηκε και μάλιστα επικοινώνησε και αρκετές φορές με τον ίδιο και στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να ενημερώνεται για τη πορεία της παραγγελίας του .

Στις 10/11/2010 ο πελάτης επικοινώνησε μαζί μας ζητώντας να μάθει ακριβή μέρα παραλαβής και η απάντηση από τον προμηθευτή μας ήταν πως το προϊόν ήταν σε έλλειψη ( εδώ να τονίσουμε ότι στο χρόνο παράδοσης που είχαμε δώσει στο κύριο δεν είχε περάσει ) .

Την Πέμπτη 18/11/2010 ο πελάτης μας κάλεσε και μας έθεσε ως καταλυτική μέρα της παραγγελίας του Παρασκευή 19/11/2010 και του είπαμε πως αυτό δεν ήταν εφικτό και θα μπορούμε να παραδώσουμε μέχρι και την Πέμπτη 25/11/2010 .

Ο πελάτης ζήτησε την ακύρωση της παραγγελίας του και επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό του λογαριασμό στην Alpha Bank και του είπαμε πως την Παρασκευή 19/11/2010 θα γίνει η επιστροφή στο λογαριασμό του .

Παρασκευή 19/11/2010 έγινε η επιστροφή του ποσού και επικοινώνησε ο κ. Σιδέρης τηλεφωνικά μαζί του και ζήτησε φαξ να του περάσει το καταθετήριο και η απάντηση του κυρίου ήταν "θα το δω on line" .

Την ίδια μέρα το απόγευμα επικοινώνησε ο ίδιος με μεγάλη δόση ειρωνείας και βρίζοντας και είπε πως δεν βλέπει τη κατάθεση . Του ζητήσαμε φαξ , μας το έδωσε και εντός 30 δευτερολέπτων του στείλαμε το φαξ της κατάθεσης .

Ο ίδιος μετά επικοινώνησε με το γραφείο του πήρε τη διαβεβαίωση πως είχε παραληφθεί το φαξ , και θεωρήσαμε το θέμα λήξαν.

Μετά από 5 λεπτά δεχτήκαμε πάλι τηλέφωνο από τον ίδιο που έβριζε και μας απειλούσε ότι θα μας καταστρέψει , ότι δεν ξέρουμε ποιος είναι αυτός ....διότι στο καθαθετήριό του εμφανιζόταν VALEUR μία εργάσιμη μέρα !

Σήμερα ο συγκεκριμένος κύριος μας αποκαλεί απατεώνες .

ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ :

ΤΟ PERFECTSHOP.GR ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40.000 ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΝΟΗΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΦΟΥΜΑΡΑ , ΟΥΤΕ ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΡΙΤΟΥΣ .

ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΕΚΔΙΔΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΩΣ ΑΠΟΔΟΣΗ Φ.Π.Α. ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΑΠΟ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΕΞΑΠΑΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ . ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ.

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ .

ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Γ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ - Κ.ΣΙΔΕΡΗΣ Ο.Ε. , ΑΠΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 20.102,83 € ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΩΣΗ , ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ Φ.Π.Α ΠΟΣΟ 6000 € ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ .

ΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΡΧΗΣ .

ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΜΕ 150 ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΜΕΣΩ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ή ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΜΑΣ . ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ .

Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ . ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΒΡΙΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΠΟΙΟΝ . ΕΔΩ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ

ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ .

ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ , ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ .


ΓΙΑ ΤΟ PERFECTSHOP.GR

Σιδέρης Κωνσταντίνος
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!