tromaktiko: pizza fun:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

pizza fun:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ



Εχθες στης 9.10 εκανα παραγγελια απο την pizza fun 3 πιτσες μια σαλατα και ενα amigos fan.μου εδωσαν χρονικο περιθωριο παραδοσης παραγγελιας 45 λεπτα.
(δηλαδη γυρω στις 9.55-10.00 θα επρεπε να χει ερθει)στις 10.10 τηλεφωνο για να μαθω που βρισκεται η παραγγελια και μου λενε οτι εχει ξεκινησει.μετα απο 5 λεπτα με παιρνουν και μου λενε οτι θα υπαρξει καθυστερηση στην παραγγελια κανα 15 λεπτο ακομα.(ψεμα 1ο, γιατι μου ειπαν οτι ηταν ηδη στο δρομο.)περναει κανα 30 λεπτÎ! ¿ ακομα και πουθενα η παραγγελια.παιρνω τηλεφωνο να μαθω τι γινετε και περιμενω στην αναμονη να επικοινωνησουν με το καταστημα του γερακα(κλεισθενους 256,το οποιο θα με εξυπηρετουσε)και μου λεει η κοπελα οτι δεν μπορει να τους βρει.νευριασμενος φυσικα,τους λεω οτι δεν δεχομαι να πληρωσω την παραγγελια οταν ερθει.10.40 με παιρνουν τηλεφωνο απο τα κεντρικα της pizza fun να με ρωτησουν γιατι εκανα παραπονα και τη προβλημα υπαρχει στην παρραγελια.αφου τους εξηγω τη εγινε παραδεχονται οτι εχω δικιο,μου ζηταν συγνωμη και μου λενε οτι θα παρουν το κατ! αστημα να το διευθετησουν και θα μ! ε παÏ �ουν να μου πουν τη θα γινει τελικα.ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ.απο γερακα παλληνη και η παραγγελια δεν εφτασε ποτε.μετα αποτουν μερικοι γιατι δεν εχουν δουλεια.ΡΕ ΛΟΥΚΕΤΟ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ.ΑΝΤΙΕΠΠΑΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ.




ΑΝΤΕ ΓΕΙA PIZZA FUN...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!