tromaktiko: Παρανομία από VODAFONE στο κατάστημα του THE MALL

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Παρανομία από VODAFONE στο κατάστημα του THE MALL



Δοκιμάσαμε να αγοράσουμε το tab της Samnsung Galaxy Tab από τη Vodafone στο Mall πριν λίγες ημέρες.

Δεχθήκαμε για να λάβουμε την επιδότηση να υπογράψουμε 24μηνο συμβόλαιο
με σταθερή χρέωση 40+ευρω κάθε μήνα και λάβαμε την εξής φοβερή
ενημέρωση από το κατάστημα.
Για να πάρουμε το tab θα πρέπει να βάλουμε το κόστος του συμβολαίου σε πιστωτική κάρτα (όλο για έγκριση)!!
Φυσικά διαφωνήσαμε και είπαμε ότι δε θέλουμε να πληρώσουμε με πιστωτική κάρτα ούε να μπούμε σε τέτοια διαδικασία και πως θέλουμε να πληρώσουμε μετρητά οποιοδήποτε κόστος υπάρχει. Το κατάστημα ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ!!!Και μας ζητήσανε να μας εκδώσουν νέα πιστωτική κάρτα από το κατάστημα τους για να μπορέσουμε να το αγοράσουμε!!!!!Φυσικά και αρνηθήκαμε και τελικά το αγοράσαμε από άλλη Vodafone που δε μας ζήτησε τίποτε από αυτά.
Οι υπεύθυνοι του καταστήματος να γνωρίζουν ότι έχουμε ήδη καταγγείλει το γεγονός σε όλους τους αρμόδιους φορείς. Ελπίζουμε πραγματικά η κρίση να σας ακουμπήσει...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!