tromaktiko: Στρατός...

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Στρατός...



Βλεπω ολοι μιλατε για τους στρατιωτικους αλλα ξεχνατε εμας τα φανταρακια που τραβαμε το λουκι της ζωης μας εκει μεσα.
Ακουγα απο γνωστους και φιλους και οικογενια : "Μην ψαρωσεις οταν μπεις,θα προσπαθησουν να σου σπασουν το ηθικο" και αλλα πολλα.Στην ουσια καταπατανε ολα τα πολιτικα σου δικαιοματα και το θεωρουμε και φυσιολογικο.Τα προσπερνουσαμε ολα μεσα βρισιες,αγγαριες,καψωνια(ναι υπαρχουν ακομα)κουραση.Ο καθενας απο εμας προσπαθουσε να ειναι ο καλυτερος, μεσα σε αυτους και εγω.Και σε καποια στιγμη σκαει η εξεταση ουρων.Θετικος σε καναβοειδη.Ψυχολογοι τυπικοι και μια επιτροπη αναβολων 100 χρονια πισω.Εφυγες μου ειπαν.Μια λεξη 6 μηνες πισω.Προσπαθησα να τους εξηγησω (Γυναικα με μουστακι τι να καταλαβει)οτι εκανα το εκανα εξω και οτι μεσα δεν θα το εκανα και ουτε εχω σκοπο να το κανω.τους ειπα να παρουν ενα τηλεφονο στο λογχο μου να ρωτησουν για μενα τι και πως αλλα το μονο που ειχαν να πουν ειναι οτι δεν ειναι σωστα πραγματα αυτα και εφυγες.Και να σας πω και κατι ρε παι! δια.Δεν ενοχλω και κανεναν ουτε πρ! εζακ ι ειμαι ουτε κανενας ναρκωμανης.Ηταν και 2 παιδια μαζι μου και πηγαν να μιλησουν στην επιτροπη χωρις την συγκαταθεση μου αλλα ουτε καν τους ακουσαν.Τωρα εγω εχω γυρισει σπιτι μου και πρεπει να εξηγησω στην κοινωνια γιατι γυρισα σπιτι και να περιμενω 6 μηνες για να ξανα παω εκει μεσα.Γιατι πρεπει να περασω απο εκει επειδη ειμαι αντρας και πρεπει να το αποδειξω στον στρατο ποσο αντρας(μαλακας) ειμαι.Το μονο που αξιζε εκει μεσα ηταν τα παιδια που γνωρισα.Γεια σας ρε σειρες.μου λειπετε πολυ. Γεια σου Ελληνικε Στρατε.Συγνωμη που δεν σου είπα.Αλλα δεν πειραζει υπαρχουν και αλλα αγαλματακια ακινιτα ακουραστα αγελαστα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!