Παρότι είμαι συνδρομητής της Wind για πάνω από 10 χρόνια, η γαιδουριά και η αρπακολιά δεν διορθώνεται με τίποτ..
Τον Αύγουστο του 2010, αποφάσισα να μπω στο Internet από το κινητό μου.
Στον λογαριασμό του Σετπεμβρίου 2010, ανακαλύπτω πως από την πρώτη μέρα που μπήκα, 02/08/2010 και μετέπειτα,
«έμπαινα» κάθε μία ώρα στο Internet ,με ΜΗΔΕΝ διάρκεια , και μηδέν όγκο (Kbps), αλλά η χρέωση …χρεώση : 0,4118 Euro.Κόβω λοιπόν και εγώ τις ρυθμίσεις του Internet από το κινητό μου, και στέλνω έναν εξάψαλμο στο Ινστιτούτο καταναλωτή, με κοινοποίηση στην EEET !
Και νάσου λοιπόν το τμήμα δημοσίων σχέσεων της Wind, «λυπούμαστε, και είναι φανερό πως είναι λάθος οι χρεώσεις, και σας πιστώνουμε το αναλογούν ποσό»
Και όλα καλά.Ξαναμπαίνω και εγώ στο Internet , τον Οκτώβρη, και πάλι τα ίδια.
Αλλά τώρα, που παίρνω την Wind και τους εξηγώ πως αφού και η κατασκευάστρια εταιρία (Νokia), που είπε πως δεν έχουν κάτι οι ρυθμίσεις
της συσκευής, και πως κάτι στον πάροχο γίνεται λάθος, μου απαντάει ο Κος Κουτσούκος από την εξυπηρέτση πελατών (Tel: 1260) :
΄΄Δεν είναι ίδια αυτή η περίπτωση με την προηγούμενη, και πως «χάριν καλής θέλησης» σας επιστρέψαμε το ποσό την προηγούμενη φορά !!!΄΄
Περιμένετε λοιπόν κύριοι + κυρίες λαμόγια !!!
Θα το «ξαναπάω το γράμμα» μέσω Ινστιτούτων Καταναλωτή κτλ
και θα ξαναδώ την «καλή θέληση» !!!!!1ΒΡΕ ΟΞΩ !!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ