tromaktiko: Όμηροι της ΠΑΜΕ τα νησιά, και θεατής η κυβέρνηση

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Όμηροι της ΠΑΜΕ τα νησιά, και θεατής η κυβέρνηση



Αν είναι δυνατόν, όμηροι της ΠΑΜΕ τα νησιά, και θεατής η κυβέρνηση.
9 μέρες πεθαμένη η μητέρα μου και δεν υπάρχει τρόπος να τη πάρω να τη θάψω στη Κάρπαθο.

Λένε ότι θα φύγει παρασκευή, ας το ελπίσω.
Αλλά αυτό που με πονάει ποιό πολύ είναι η αδιαφορία των τοπικών αρχών της Καρπάθου.
Λες και η μητέρα μου δεν ήταν Καρπαθιά.
Δεν πειράζει για αυτό το λόγο ο λαός της Καρπάθου τους έστειλε στα σπίτια τους.
Ούτε νεκρό σέβονται ούτε έχουν τσίπα πάνω τους.
Μέσα από τη σελίδα σάς θέλω να ευχαριστήσω τον νέο Δήμαρχο Καρπάθου κ. Μιχ. Χανιώτη
Τον διοικητή του Α.Τ. Καρπάθου κ. Καζαμία
Τον υπουργό ναυτιλίας κ. Διαμαντίδη
Τον καπετάνιο του πλοίου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ που με πήρε άπειρες φορές τηλέφωνο.
Που τηλεφωνικά εξέφρασαν τη συμπαράσταση τους στο χαμό της μητρός μου.
Και τους αμέτρητους Καρπάθιους και χωριανούς από όλα τα μέρη της Γής που έστειλαν το μήνυμα τούς και πήραν τηλέφωνα.
Όντος με κάνει υπερήφανο η αγάπη τών κατοίκων του νησιού μου.
Δεν ήξερα ότι μάς αγαπούσαν τόσο.
Η κηδεία της μητρός μου θα γίνει Κυριακή 5-12-2010 Στο χωριό της το Όθος 15.00 ώρα.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!