tromaktiko: Μήνυμα κορυφής από Πάντελιτς

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Μήνυμα κορυφής από Πάντελιτς



Ο Μάρκο Πάντελιτς μίλησε για την επιθυμία του να εκτελεί τα πέναλτι του Ολυμπιακού, για τις δυνατότητες της ομάδας αλλά και για τη δική του ετοιμότητα.

Αποκλειστική συνέντευξη έδωσε ο Μάρκο Πάντελιτς στον «Πρωταθλητή» μιλώντας για τα χαμένα πέναλτι αλλά και για τις πιθανότητες του Ολυμπιακού να τερματίσει πρώτος στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

-Μάρκο κατ’ αρχάς έχεις λύση για τα πέναλτι που πρόσφατα στοίχισαν στην ομάδα;

«Όντως μας στοίχισαν μέχρι στιγμής, αλλά το θέμα είναι τι θα κάνουμε στη συνέχεια. Θέλω να τα εκτελώ εγώ και νομίζω ότι όποιος το πιστεύει περισσότερο εκείνη την ώρα είναι καλό να το κάνει.

-Έχεις ένα γκολ για το ματς με την καβάλα;

«Εγώ απλώς θα πω ότι θα δώσω τα πάντα για την ομάδα, όπως κάνω και μέχρι τώρα. Το θέμα είναι να νικήσουμε, είτε είμαι εγώ αυτός που θα σκοράρει είτε κάποιος άλλος παίκτης».

-Θα είστε εσείς αυτοί που θα κόψετε πρώτοι το νήμα στο τέλος της σεζόν;

«Πολλοί περίμεναν μια ήττα όπως αυτή που ήρθε από την ΑΕΚ για να μιλήσουν για τις δυνατότητες της ομάδας, ωστόσο αυτό που ξέρω είναι ότι είμαστε στην κορυφή και μπορούμε να μείνουμε σε αυτήν. Έχουμε μια πολύ καλή ομάδα και όσο περνάει ο καιρός θα γινόμαστε καλύτεροι».

-Ως Μάρκο Πάντελιτς, σε ποιο ποσοστό ετοιμότητας θεωρείς ότι βρίσκεσαι;

«Δεν θέλω να μιλήσω για ποσοστό, αλλά χρόνο με τον χρόνο νιώθω όλο και καλύτερα. Το θέμα πάνω από όλα είναι να πηγαίνει καλά η ομάδα και αυτό θέλω και εγώ, όπως και οι οπαδοί μας».
http://www.gazzetta.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!