tromaktiko: Ανταλλακτικά DACIA

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ανταλλακτικά DACIA



Πριν ένα χρόνο αγόρασα ένα DACIA SANDERO 1,6 . Αρκετά καλό αυτοκίνητο σε σχέση με την αξία του .Στις 26 Οκτωβρίου είχα ένα τροχαίο ατύχημα και μέχρι σήμερα – 40 μέρες μετά – περιμένω την εταιρεία να φέρει ανταλλακτικά από τη Γαλλία .
Παρέδωσα το αυτοκίνητο άμεσα στην αντιπροσωπία στην Ηγουμενίτσα για επισκευή και παρόλο ότι ζήτησα αν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο άλλο όχημα προκειμένου να εξυπηρετούμαι εγώ και η οικογένειά μου –έχω τέσσερα παιδιά- μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει και ότι θα επισκευασθεί όσο ποιο σύντομα γίνετε. Πριν 10 μέρες περίπου έστειλα email στην εταιρεία στην Αθήνα εκφράζοντας τα παράπονά μου αλλά μέχρι σήμερα δεν πήρα απάντηση. Θεωρώ άκρως υποτιμητική τη συμπεριφορά της εταιρείας DACIA προς το άτομό μου και γενικά προς οποιοδήποτε πελάτη της.


Σας ευχαριστώ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!