tromaktiko: Όχι άλλο κάρβουνο...

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Όχι άλλο κάρβουνο...



Ναι, θ ασχοληθω με τον ηλεκτρικο σιδηρόδρομο σημερα. Οτι γουστάρει σχολιαζει ο Άρχοντας. Εξαλλου γι αυτό το έφτιασα το μπλόγκι, για να τα βγάζω από μέσα μου.

Έχω λοιπόν την σπάνια τύχη να χρησιμοποιώ τον ΗΣΑΠ για να παω στη δουλειά. Ενταξει, μεχρι 3-4 χρόνια πριν την Ολυμπιάδα, δεν δούλευε και σαν ελβετικό ρολόι, αλλά τέλος παντων δεν είχα παράπονα. Ξάφνου όμως, καποιος είχε τη φαεινή ιδέα να βελτιώσει λέει το δίκτυο, ν αλλάξει τις ράγες κι έτσι να μειωθεί ο χρόνος μετακίνησης.
Πρώτη μεγάλη ένσταση. Γιατί ρε μεγάλε να το κάμεις αυτό? Να ήταν το μετρό των Παρισίων ξερω γω ή του Μεδιολάνου να το καταλάβω. Να ήταν το μετρό της Μαδρίδ που έχει 10 (δέκα σου λέω, το τσέκαρα μονος μου επιτοπίως) διαφορετικές γραμμές να το κατανοήσω και να δώκω και σχαρίκια στον υπουργό. Αλλά πόσο να βελτιώσεις ένα δίκτυο που ειναι από άκρη σ άκρη πόσα χιλιόμετρα? 20 να σου πώ? Δηλαδή πόσα λεπτά θα κερδίσω εγώ απο Αττική σε Ειρήνη και με δεδομένο ότι στο ενδιάμεσο υπάρχουν 9 σταθμοί? 5 λεπτά? 10? άντε να δεχτώ εγώ 15, έτσι για την οικονομία του μονολόγου.
Αξίζει λοιπόν τον κόπο να τραβάω αυτό που γίνεται από κείνη την αποφράδα μέρα? Σταθμοί κλείνουν για μηνες ολόκληρους, η συχνότητα των συρμών από 5 λεπτά περίπου που ήταν τα πρωινά έχει γίνει τουλάχιστον 20 λεπτά με όλες τις χαριτωμένες συνέπειες (γνωρίζεις καλύτερα τον συνάνθρωπό σου, τι έχει φάει για πρωινό, πότε έχει κάνει μπάνιο κλπ) και δε χρειάζεται να σου πώ για τα Σαββατοκύριακα. Κάθε έξοδος με τον ηλεκτρικό τα πσκ, εχει γίνει μια μικρή, χαριτωμένη περιπέτεια.. Κάθε βδομάδα έιναι κλειστός κι άλλος σταθμός. Ναι, το αναφέρουν κάποια σάιτς και κάποια ραδιόφωνα και οι ειδήσεις της ΝΕΤ. Κάτσε κει χάμω κι εσύ, κοίτα λίγο τις ειδήσεις να ξεστραβωθείς, μην τα θές όλα ετοιμα...
Λοιπόν, το σοβαρό της υπόθεσης, μάλλον το τραγικό είναι άλλο. Ότι περνώντας κάθε πρωί απ τα σημεία των έργων, ο Άρχοντας έχει διαπιστώσει ότι τις ράγες τις παλιές τις αλλάζουν με άλλες παλιές επίσης. Γκλουπ? Εμ, γκλουπ, βεβαια. Εκτός πια κι αν βάψανε με σκουριά τις νέες ράγες για να μη χαλάσει το παλιακό φενγκ σούι του ΗΣΑΠ. Άσε που έχουν περάσει 10 χρόνια και φώς στον ορίζοντα δε φαίνεται ούτε με κυάλι. Όποιον ρωτήσεις θα σου πεί δεν ξερω. Έχω αποπειραθεί ο αισιόδοξος και μόνο βρίσιμο δεν έφαγα.
Μάθε μπαλίτσα τώρα. Όλους τους συμφέρει η καθυστέρηση, εκτός απ τον επιβάτη βέβαια. Αυτούς που πήραν τα κονδύλια της Κοινότητας, αυτούς που δήλωσαν προφανώς αγορά νέων ραγών και βάζουν ότι παλιά έχει περισέψει με αποτέλεσμα εμ, γκουχ, γκουχ, να βγαινει ενα ωραίο παχουλό χαρτζηλίκι, για να το πώ ελαφρά, αλλά και τους ίδιους τους εργάτες που εκτελούν το έργο. 9 φορές στις 10, ενα μυστήριο πραγμα, οταν περνάω, τους βλέπω σε διάλειμμα για καφέ. Βέβαια δε λέω, ο Άρχοντας είναι υπέρ του εργαζομένου. "Η ώρα της λούφας είναι κερδισμένη ώρα" έλεγε μια παλιά παροιμία των Νάβαχο. Κι εγώ τώρα στη δουλειά το γράφω το κείμενο, τι νόμιζες δηλαδής? Ποιός θα πληρώσει τον Άρχοντα για να σου μάθει μπαλίτσα? Εσύ? Κανονικά έτσι θά πρεπε, αλλά δεν το βλέπω. Τέλος πάντων.
Για να τελειώνω, όποτε ολοκληρωθούν τα έργα θα γράψω εορταστικό κείμενο, αλλά να σου πώ κάτι? Μην κρατάς την αναπνοή σου. Το καλό πράμα όπως ξέρεις, αργεί.

http://aragornlordofthestrings.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!