tromaktiko: Απάντηση σε: "Απόγνωση"

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση σε: "Απόγνωση"



Θέλω να απαντήσω στον νέο που έγραψε στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_3185.html.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είμαι κι εγώ άνεργη ενάμιση χρόνο, με τρία παιδιά, με τον σύζυγό μου να έκανε το λάθος να πάει στας αιώνιας μονάς κι εγώ να παλεύω ακόμη να πάρουμε το εφάπαξ και το επικουρικό.
Σκέψου λοιπόν ότι υπάρχουν και χειρότερα, ότι σχεδόν όλοι είμαστε σε δύσκολη θέση και προπαντός ότι δεν φταίει ο Θεός για όλα αυτά που συμβαίνουν. Εμείς τα κάναμε, συγνώμη για τη φράση, σαν τα μούτρα μας. Γιατί για την κατάσταση που βιώνουμε σήμερα φταίμε όλοι μας. Αφήσαμε τους πολιτικούς να παίζουν παιχνίδια στις πλάτες τις δικές μας. Τα βλέπαμε, το ξέραμε ότι θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο και παρ' όλα αυτά τους πιστεύαμε και επιπλέον τους ψηφίζαμε κιόλας. Ο Θεός όμως είναι αυτός που θα βοηθήσει την Ελλάδα και τους Έλληνες να σταθούν πάλι στα πόδια τους. Αρκεί όλοι μας να κατανοήσουμε τα λάθη μας, να τα καταλάβουμε και να σηκώσουμε το κεφάλι μας ψηλά και να παλέψουμε. Όχι τόσο για εμάς (αν και είμαι 45 χρονών) όσο για τη γενιά τη δική σας που την προδώσαμε και σας παραδίδουμε μία χώρα σάπια κοινωνικά και οικονομικά. Και για εμένα προσωπικά το πιο σημαντικό είναι ότι σας παραδίδουμε σάπια κοινωνικά Ελλάδα. Χωρίς αρχές, χωρίς πίστη, χωρίς αγάπη. Όμως, αν ψάξεις υπάρχουν άνθρωποι με αυτές τις ιδιότητες. Και είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί η μαγιά υπάρχει. Ας συνέλθουμε όλοι μας. Με βιαιότητες δεν πρόκειται να βγει τίποτε. Πίστεψε λοιπόν ότι δεν είσαι χαζός η ανταμοιβή σε περιμένει στην πορεία της ζωής σου. Κάνε υπομονή στις δοκιμασίες και τα καλύτερα θα έρθουν. Να 'σαι καλά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!