tromaktiko: Καταγγελία για ΟΣΕ

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία για ΟΣΕ



Καλησπέρα.
Αντιλαμβάνομαι την ανάγκη των εργαζόμενων για αγώνες προκειμένου να διατηρήσουν τα κεκτημένα δεκαετιών, όμως μέχρις ενός σημείου... Και εγω εργαζομενος ειμαι αλλα δυστυχως ουτε σταση εργασιας μπορω να κανω ουτε απεργια. διοτι αν κανω, εχω απολυθει την ιδια μερα. περαν αυτου ομως, εφοσον τα συνδικατα των ΜΜΜ αποφασιζουν να κανουν στασεις εργασιας τουλαχιστον ας εξυπηρετησουν οσο μπορουν το επιβατικο κοινο.
Χτες λοιπον, ειχε αναρτηθει στο site του ΟΣΕ (www.trainose.gr) το ποια δρομολογια θα πραγματοποιηθουν σημερα στις ενδιαμεσες ωρες απο τις στασεις εργασιας. Εγραφε λοιπον στον εν λογω site οτι η αμαξοστοιχια 1143 η οποια αναχωρει απο το σταθμο των Ανω Λιοσιων στις 11.48 θα εκτελεσει κανονικα το δρομολογιο της. Πηρα κι εγω τον προαστιακο απο τη Νερατζιωτισσα, κατεβηκα στα Ανω Λιοσια και περιμενα το συρμο 1143. Ο συρμος δεν εμφανιστηκε ποτε και ρωτησα εναν μηχανοδηγο που ηταν εκει γιατι δεν ηρθε. αυτος μου απαντησε πως ο 1143 περναει 10.48 και οχι 11.48, προσπαθησε δηλαδη να με ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ, λες κι εγω δεν μπορουσα να δω τι γραφει το site. αυτο και εκανα και πηγα και εδειξα στην υπευθυνη του σταθμου οτι αλλιως τα λεει το site του ΟΣΕ. εκεινη ισχυριστηκε πως δεν γνωριζει κατι για το site του ΟΣΕ και πως αρχιζει σταση εργασιας. Εμφανιστηκε στη συνεχεια ενας αλλος εργαζομενος του ΟΣΕ ο οποιος, οταν του ζητησα εξηγησεις για το που ειναι η αμαξοστοιχια 1143, μου απαντησε με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ οτι αν γινοταν το δρομολογιο δε θα προλαβαιναν να σταματησουν στις 12.00 που ειναι η προγραμματισμενη σταση εργασιας...!!!!!!
Αν ειναι ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ να εμπαιζουν ετσι το επιβατικο κοινο.. ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΣΤΑ. ΝΤΡΟΠΗ σας κυριοι του ΟΣΕ. αν ειστε ΤΕΤΟΙΟΙ εργαζομενοι ευχομαι να ιδιωτικοποιηθειτε και να δειτε τι σημαινει σφιγγω το ζωναρι. ειστε πραγματικα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και υποβιβαζετε τις συγκοινωνιες αντι να εκτελειτε το λειτουργημα σας οπως θα επρεπε.
Ενας αγανακτισμενος επιβατης.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!