Εκεί ένας οδηγός αμείβεται με 4.000 μηνιαίως (μισθοί+επιδόματα+πλασματικές υπερωρίες+ό,τι άλλο φαντάζεσαι). Αν κάποιος του πει ότι παίρνει πολλά, αυτός θα αντιτάξει ότι αφού έχει κέρδη η εταιρία πληρώνει καλούς μισθούς...Αυτό που ξεχνάει είναι ότι η ΕΥΔΑΠ είναι μονοπώλιο, ότι είναι "κοινής ωφέλειας" και ότι θα μπορούσε να μειώσει τα τιμολόγιά της δραματικά ώστε να ανακουφιστούν τα χειμαζόμενα νοικοκυριά. Επιπλέον, μέρος των κερδών της εταιρίας θα μπορούσε να επενδυθεί στην περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας του νερού και των υποδομών (είναι γνωστό το θέμα των διαρροών λόγω παλαιότητας του δικτύου της ΕΥΔΑΠ). Όμως στην Ελλάδα είμαστε ό,τι μας βολεύει : είμαστε ΔΕΚΟ άρα έξω ο ανταγωνισμός και άρα είναι αποδεκτό να είμαστε μονοπώλιο, είμαστε ΑΕ και άρα δικαιούμαστε να παίρνουμε ευρωπαϊκούς μισθούς του ιδιωτικού τομέα. Πάντως το γεγονός ότι όπου και να ψάξεις στον ιδιωτικό τομέα πουθενά δεν θα βρεις αμοιβή οδηγού στα 4.000 «φωνάζει» ότι μας δουλεύουν κανονικά και συνεχίζουν να τρωγοπίνουν στην υγεία των κορόιδων. Ίσως μια συντονισμένη στάση πληρωμών των νοικοκυριών στους λογαριασμούς τέτοιων ΔΕΚΟ να τους συνέτιζε...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ