tromaktiko: Τροχαια Ελληνικου ονομα και πραγμα

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Τροχαια Ελληνικου ονομα και πραγμα



Εχθές το βράδυ , στις συνηθισμένες ενεδρες της τροχαίας Ελληνικού , με σταμάτησαν με το αιτιολογικό της υπερβολικής ταχύτητας , δηλαδή 105 Χιλιόμετρα σε δρόμο με όριο ταχύτητας 50 Χιλιόμετρα....Σημειωτέων ότι πρόκειται για την παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας με τρις λωρίδες κυκλοφορίας και νησίδα στην μέση ευθεία 1,5 χιλιομέτρου . Σημειωτέων επίσης ότι στην λεωφόρο Βουλιαγμένης το ανώτατο όριο είναι 80 Χιλιόμετρα .
Σαν να μην έφτανε το πρόστιμο , ο αστυνομικός του τμήματος Ελληνικού μου κράτησε το δίπλωμα οδήγησης , όπως λέει προβλέπει ο κώδικας , δηλαδή με δίκασε και έβγαλε και απόφαση για παράβαση στην οποία εγώ έχω ένσταση .
Επίσης με καταδίκασε σε ακινησία και σε αργία από την εργασία μου όπου μόνο με το αυτοκίνητο μου μπορώ να πάω . Για τις παραπλανητικές πινακίδες ευθύνεται το ΥΠΕΧΩΔΕ και η τροχαία το εκμεταλλεύεται δεόντως .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!