tromaktiko: Σχετικα με "Πέφτουλες"

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικα με "Πέφτουλες"



ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΑΠΟ:
 (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΕΦΤΟΥΛΕΣ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_5128.html)
α)ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΗΜΟΥΝ ΨΗΛΑ ΑΛΛΑ ΞΕΠΕΣΑ
β)ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΩ
γ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΣΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΓΑΜΠΡΟ ΚΑΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΤΡΙΒΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ
δ) ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΡΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΑΚΟΥ ΤΑ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΠΑΝΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ( ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΚΚΕ). ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ (ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΤΑΙΣΟΥΝ ) ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΟΛΕΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΠΑΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΟΤΙ Η ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΠΗΔΙΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ . ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ Η ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΜΕ ΦΤΩΧΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΟΝΙΣΤΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΕΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΜΥΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΧΛΕΥΑΖΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Κοπελιά όποιος σου είπε ότι έχει χιούμορ, κακός άνθρωπος είναι και το κακό σου θέλει. Εκτός και δεν είσαι και τόσο κοπέλα…
Εάν ήσουν θα ήξερες ότι όλες μας πάμε για καφέ, αφού δεν χρειαζόμαστε κανένα να μας κεράσει το φαγητό μας. Άλλωστε εάν γνωρίσεις κάποιον τον περνάς από ένα καφέ για να διαπιστώσεις εάν αξίζει να ασχοληθείς ή χάνεις τον χρόνο σου. Αυτό δεν σου έχει περάσει από το μυαλό;;;;
Επίσης το φλερτ δεν είναι άσχημο, ούτε κατακριτέο αρκεί να γίνεται σωστά με χιούμορ και αξιοπρέπεια. Εάν βγάλουμε όλους τους άνδρες «πέφτουλες» τι μένει;;
Εκτός εάν προτιμάς τις γυναίκες, οπότε δικαιολογείται το τελικό σου σχόλιο ότι η λέσβο θα σε γλυτώσει από το διπρόσωπο κάθαρμα άντρα. Σε αυτή την περίπτωση λάθος μπλοκ βρήκες να διαφημίσεις τις προτιμήσεις σου… Σε διαφορετική περίπτωση όταν έχεις κέφια άντε καμιά βόλτα, να γνωρίσεις κανένα πραγματικό άνθρωπο μην μένεις κρεμασμένη στου facebook τα …
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!