tromaktiko: Αυθαιρεσία σε όλο της το μεγαλείο!

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Αυθαιρεσία σε όλο της το μεγαλείο!



Πριν 2 χρονια αστυνομικος με σταματησε στα χανια για ελεγχο(8-6-2008) και με εγραψε για διπλωμα επειδη δεν το ειχα μαζι μου .
Μου εγινε οπως συνιθιζεται μηνυση σε εμενα αλλα και στον πατερα μου οτι μου παραχωρησε παπακι 125cc χωρις να εχω την απαιτουμενη αδεια οδηγησης επειδη ηταν στο ονομα του. Ο αστυνομικος εγραψε ως τοπο διαμονης το πατρικο μου δηλαδη στις ερυθρες αττικης.Το ειδοποιητηριο για το δικαστηριο δεν μου ηρθε ποτε. πριν μια εβδομαδα πηγε η αστυνομια στο σπιτι μου, οχι για να φερει την αποφαση αλλα για να με συλλαβει. Ετσι οταν το εμαθα πηγα στην εισαγγελια Χανιων για να δω τι γινεται. εκει πληροφορηθηκα οτι το δικαστηριο εγινε ερημην μου στις 6-4-2010 και αποφασιστηκε(αν και λογικα η εισαγγελεας ειδε για το ειδοποιητηριο) ποινη 2 μηνες φυλακης για μενα και προστιμο 200 ευρω και 2 μηνες φυλακη στον πατερα μου οπως και εξοδα
40 ευρω για την δικη, με 10 ευρω η εξαγορα της ποινης. δηλαδη συνολο 1440 ευρω αν και οπως μου ειπανε τα εισπρατει το κρατος επι 2 δηλαδη 2880 ευρω. ρωτωντας για το που παραδοθηκε το ειδοποιητηριο, μου ειπαν πως παραδοθηκε στον δημο Ερυθρων διοτι στην διευθυνση που ειχαν(την δικη μου διευθυνση, στην οποια αργοτερα και ηρθαν για να με συλλαβουν) δεν βρηκαν κανεναν και ετσι με εβγαλαν αγνωστου διαμονης.
Οταν τους ρωτησα γιατι δεν με ειδοποιησε καποιος απο τον δημο μου απαντησαν πως ποτε δεν το κανουν. Επισης στην αστυνομια μου ειπαν πως δεν ειχαν παραλαβει καποιο ειδοποιητηριο. επισης πως δεν μπορω να κανω απολυτως τιποτα για το οτι δεν μου παραδοθηκε το ειδοποιητηριο γιατι και να βαριεται ο κλητηρας να γραφει πως εκανε αθυροκολληση(το εκανε δεν το εκανε δεν παιζει ρολο) και ετσι ειναι καλυμμενος απο τον νομο. Αυτο που μου ειπαν να κανω ειναι αιτηση ακυρωσης αποφασης για να ξαναδικαστω. επισης πριν απο μενα ειχε ακριβως παρομοια περιπτωση στο γραφειο εκτελεσης και τις 2 φορες που πηγα. αλλα και οπως μουειπαν δικηγοροι απ'εξω ειναι κατι πολυ συνιθισμενο. ετσι λοιπον στις κρισιμες μερες που δυανυουμε καλουμαι να πληρωσω 270 ευρω για τα καινουργια εξοδα οπως και τα εξοδα του δικηγορου που θα εκπροσωπησει τον πατερα μου μιας και δεν γινεται να κατεβει στα χανια. ειμαι φοιτητης εδω στα χανια και με μεγαλο ζορι μπορω να επιβιωνω με 300 ευρω νοικι, δεη, νερο με το ζορι μου μενουν 20 ευρω για να περασω μια εβδομαδα,
ουτε καν internet δεν εχω αν και το χρειαζομαι για την σχολη διοτι δεν μπορω να το πληρωσω, πως λοιπον μπορω να ανταπεξελθω σε τετοια εξοδα τα οποια οφειλονται ειτε σε λαθη ειτε στο οτι καποιος βαρεθηκε να κανει την δουλεια του. Θα μου λεγατε να πουλησω το μηχανακι για να βγαλω αυτα τα χρηματα αλλα αυτο εχει γινει ηδη απο περυσυ. ετσι λοιπον ειναι η κατασταση στην ελληνικη δικαιοσυνη.
υ.γ. μεχρι και η πινακιδα του μηχανακιου στο κατηγορητηριο απ'οτι ειδα ηταν λαθος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!