Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να έχουν οριστικοποιηθεί τα μέτρα στήριξης της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Το προ μηνός δημοσίευμα του «Πρώτου ΘΕΜΑτος» για μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% σε όλα τα αυτοκίνητα μέχρι τα 2.000 κ.εκ. φαίνεται να επιβεβαιώνεται (Βλέπε "Σχετικά άρθρα") με την Κυβέρνηση να έχει καταλήξει σε αυτό το ποσοστό μείωσης μέχρι τα 2λιτρα Ι.Χ., ενώ για τα αυτοκίνητα με κυβισμό από 2.000 κ.εκ. και πάνω η μείωση θα περιοριστεί στο 10%.
Παράλληλα θα υπάρξει αύξηση του ορίου εφαρμογής του φόρου πολυτελείας, από τα 15.000 ευρώ εργοστασιακής τιμής στα 20.000 ευρώ. Ανάλογα (5.000 ευρώ δηλαδή) θα αυξηθεί το όριο και στις υψηλότερες κλίμακες.
Σημειώστε δε πως σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση δε θα δώσει κάποιο χρονικό περιθώριο εφαρμογής των συγκεκριμένων μέτρων ενώ ασκούνται έντονες πιέσεις ώστε η εφαρμογή των μέτρων να ξεκινήσει άμεσα, αφού πλέον δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε για μία μέρα χαμένη στην αγορά αυτοκινήτου των 16.000 απολυμένων…
Σε ότι αφορά το χρόνο εφαρμογής των μέτρων, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας αυτά σίγουρα θα διαρκέσουν σε όλη την περίοδο της οικονομικής ύφεσης. Βέβαια στην Ελλάδα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Για του λόγου το αληθές θυμίσουμε το μέτρο της απόσυρσης, που ξεκίνησε από την Κυβέρνηση Καραμανλή. Το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά είχε δεσμευτεί και με επίσημη απάντηση σε ερώτηση του «Πρώτου ΘΕΜΑτος» και του «Car+Speed», ότι θα το κρατήσει, για να το καταργήσει δεκαπέντε ημέρες μετά την εκλογή του στην Κυβέρνηση…
Στο δια ταύτα η μείωση του τέλους ταξινόμησης θα ωφελήσει οικονομικά κυρίως όσους επιλέξουν αυτοκίνητα από 1.600 κ.εκ και πάνω.
Ενδεικτικά τα οικονομικά οφέλη με μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50%:
900 εως 1.400cc: 100 εως 1.000 ευρω
1.400 έως 1.600cc: 500 εως 1.500 ευρω
1.600 έως 2.000cc: 1.000 έως 3.000 ευρώ
Σημειώστε τα παραπάνω είναι ενδεικτικά, αφού το τέλος ταξινόμησης προκύπτει ποσοστιαία σε σχέση με τα κυβικά και την τιμή του αυτοκινήτου προ ΦΠΑ και φόρου πολυτελείας. Υπάρχουν 1.400άρια με τιμή 32.000 ευρώ και 2λιτρα με τιμή 17.000 ευρώ…
Πως προκύπτει το τέλος ταξινόμησης:
Μέχρι 900 κ.ε. το 5% της αξίας του αυτοκινήτου
Από 901-1400 κ.ε. το 12%
Από 1401-1600 κ.ε. το 20%
Από 1601-1800 κ.ε. το 30%
Από 1801-2000 κ.ε. το 40%
Από 2001 κ.ε. και πάνω το 50%
Παράλληλα θα υπάρξει αύξηση του ορίου εφαρμογής του φόρου πολυτελείας, από τα 15.000 ευρώ εργοστασιακής τιμής στα 20.000 ευρώ. Ανάλογα (5.000 ευρώ δηλαδή) θα αυξηθεί το όριο και στις υψηλότερες κλίμακες.
Σημειώστε δε πως σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση δε θα δώσει κάποιο χρονικό περιθώριο εφαρμογής των συγκεκριμένων μέτρων ενώ ασκούνται έντονες πιέσεις ώστε η εφαρμογή των μέτρων να ξεκινήσει άμεσα, αφού πλέον δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε για μία μέρα χαμένη στην αγορά αυτοκινήτου των 16.000 απολυμένων…
Σε ότι αφορά το χρόνο εφαρμογής των μέτρων, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας αυτά σίγουρα θα διαρκέσουν σε όλη την περίοδο της οικονομικής ύφεσης. Βέβαια στην Ελλάδα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Για του λόγου το αληθές θυμίσουμε το μέτρο της απόσυρσης, που ξεκίνησε από την Κυβέρνηση Καραμανλή. Το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά είχε δεσμευτεί και με επίσημη απάντηση σε ερώτηση του «Πρώτου ΘΕΜΑτος» και του «Car+Speed», ότι θα το κρατήσει, για να το καταργήσει δεκαπέντε ημέρες μετά την εκλογή του στην Κυβέρνηση…
Στο δια ταύτα η μείωση του τέλους ταξινόμησης θα ωφελήσει οικονομικά κυρίως όσους επιλέξουν αυτοκίνητα από 1.600 κ.εκ και πάνω.
Ενδεικτικά τα οικονομικά οφέλη με μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50%:
900 εως 1.400cc: 100 εως 1.000 ευρω
1.400 έως 1.600cc: 500 εως 1.500 ευρω
1.600 έως 2.000cc: 1.000 έως 3.000 ευρώ
Σημειώστε τα παραπάνω είναι ενδεικτικά, αφού το τέλος ταξινόμησης προκύπτει ποσοστιαία σε σχέση με τα κυβικά και την τιμή του αυτοκινήτου προ ΦΠΑ και φόρου πολυτελείας. Υπάρχουν 1.400άρια με τιμή 32.000 ευρώ και 2λιτρα με τιμή 17.000 ευρώ…
Πως προκύπτει το τέλος ταξινόμησης:
Μέχρι 900 κ.ε. το 5% της αξίας του αυτοκινήτου
Από 901-1400 κ.ε. το 12%
Από 1401-1600 κ.ε. το 20%
Από 1601-1800 κ.ε. το 30%
Από 1801-2000 κ.ε. το 40%
Από 2001 κ.ε. και πάνω το 50%