tromaktiko: Ντροπή και Αίσχος στους Κερδοσκόπους!

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ντροπή και Αίσχος στους Κερδοσκόπους!



Σπούδασα με λεφτά των γονιών μου. Είμαι ΑΝΕΡΓΗ εδώ και ΔΥΟ χρόνια. Σε όποια εταιρεία πήγα βρήκα μπροστά μου αυτό που γράφει ο ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΣ αρθρογράφος εδώ...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_2016.html
Πως ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ;
Εμείς ΠΟΤΕ θα μπούμε στην ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ;
Δηλαδή για να κερδίσει ο κάθε επιχειρηματίας που θέλει και καλά "εμπειρία" εμείς θα μείνουμε ΑΙΩΝΙΩΣ στην ΑΝΕΡΓΙΑ;
Σε ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις συνεντεύξεις που πήγα μου πήραν τη δουλειά κάτι απόστρατοι καραβανάδες με την "εμπειρία" τους.

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!