tromaktiko: ΟΑΣΑ απεργία την Τρίτη; Ας αρχίσουμε απο τη Δευτέρα

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΟΑΣΑ απεργία την Τρίτη; Ας αρχίσουμε απο τη Δευτέρα



Θέλω να πω ότι ντρέπομαι πολύ που ζω στην Ελλάδα... Γιατί εκτός των τόσων προβλημάτων που της φορτώνουν απο παντού, εντός και εκτός συνόρων, έχουμε και τα απαράδεκτα "τυπάκια" της κάθε επιχείρησης να στο παίζουν μάγκες στις πλάτες του ελληνικού λαού. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας αλλά και σε τόσες άλλες επίσης.
Συγκερκιμένα όμως, χτες 13/12 αντίκρισα εγώ και οι υπόλοιποι συμπολίτες μου το θράσος και την κάκιστη συμπεριφορά των οδηγών του ΟΑΣΑ αλλά συγκεκριμένα ενός, τον οποίο και σταματήσαμε αναγκαστικά διότι όλοι προσπερνούσαν χαιρετώντας με σημαία τους "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ". Κανένας μας στη στάση δεν ήξερε τι συμβαίνει μιας και είχαμε ενημερωθεί για λήξη της απεργίας στις 5. Να όμως που και εγώ βρέθηκα απροετοίμαστη, και όταν κατέβηκα απο τον σταθμό της Δάφνης μετά την δουλειά μου περίμενα εν αγωνίως μέσα στο κρύο 3 τέταρτα να μου πει κάποιος ! τι συνέβαινε. Αποφασίσαμε λοιπόν να τον σταματήσουμε τον οδηγό για να ρωτήσουμε αν θα περιμένουμε για κάποιο λεωφορείο ή αν θα το πάρουμε ποδαράτο. Ο "Κύριος" αυτός όχι μόνο μας έβρισε αλλά μας απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία αν δεν τον αφήσουμε να φύγει, μιας και εγώ είχα κρατήσει την πόρτα για να μας απαντήσει.Πραγματικά λυπάμαι για ότι συμβαίνει αλλά πιστεύω οτι τους αξίζει κάποια τιμωρία για να μάθουν να συμπεριφέρονται και να απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα με όλους εμας που παίρνουμε τρεις και μία καθημερινά.Ντροπή του! ς.
Μια ακόμα οργισμένη εργαζόμενη φοιτήτρια
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!