tromaktiko: ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ



Προχθές πήγα στα εξωτερικά της παιδιατρικής του Μητέρα με το παιδί μου να έχει πρησμένους αδένες μετά από ωτίτιδα.


Περιμένοντας στο σαλόνι ηρθε ο ΩΡΛ με ένα ύφος τουλάχιστον Γιακουμπ και πριν εξετάσει καλά καλά το παιδί (μόνο το ψηλάφισε λίγο)
άρχισε να μας αραδιάζει όλες τις πιθανότητες, μπορεί το ένα μπορεί το άλλο,αραγε που ήθελε να καταλήξει ο άνθρωπος;
Μα φυσικά ότι έπρεπε να κάνουμε εισαγωγή για νοσηλεία γιατί έπρεπε να πάρει ενδοφλέβια αντιβίωση.
Τον ρώτησα το προφανες,μα δεν πρέπει να κάνουμε κάποιες εξετάσεις πρωτα,η απάντηση ήταν ότι πρώτα θα κάνουμε την εισαγωγή και μετά θα αρχίσουμε τις εξετάσεις ,
άρχισε να εξαντλείται η πολύ υπομονή και η ευγένεια που εχω,και με έντονο ύφος τον ρώτησα αν προτείνει κάποιες εξετάσεις τώρα.
Για να μην κουράζω κάναμε υπέρηχο τραχήλου που έδειξε ότι απλά υπήρχε φλεγμονη.πηρα το παιδί και έφυγα υπογράφοντας και με μια αντιβίωση από το στομα,
φεύγοντας αυτός ο τύπος είχε και το θράσος να μου δώσει και την κάρτα του λέγοντας μου να τον πάρω στο κινητό ότι χρειαστώ .
την επόμενη πήγα στο παίδων Πεντέλης εξέτασαν το παιδί και μου είπαν ότι ούτε αντιβίωση δεν θα έδινα αυτοί πόσο μάλλον νοσηλεία.
Το μητέρα το έχω πληρώσει αρκετές φορές αλλά πια έχει παραγίνει το κακό ,έχουν πέσει οι δουλειές και πιέζουν για εισαγωγές οι γιατροί παίζοντας με την υγειά και την ψυχολογία παιδιών και γονιών.
Παρεμπιπτόντως ο γιατρός όπως λέει.. μου μιλούσε στον ενικό λες και είμαστε γνωστοί από τον στρατό
Μακριά από το ΜΗΤΕΡΑ καλύτερα λίγη παραπάνω ταλαιπωρία στα δημόσια αλλά όχι σε αυτή την φάμπρικα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!