tromaktiko: Με έκοψαν στο δίπλωμα επειδή δε πλήρωσα

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Με έκοψαν στο δίπλωμα επειδή δε πλήρωσα



 Πήγα σήμερα να δώσω για δεύτερη φορά για δίπλωμα οδήγησης για μηχανάκι στη Θεσσαλονίκη....
Αφού έφτασα στο χώρο εξέτασης και με ρώτησε ο δάσκαλος μου αν θέλω να πληρώσω 200 ευρώ στους εξεταστές και αρνήθηκα, εκείνοι προσήλθαν στο χώρο εξέτασης , το ονόματα τους Σαραφίδου και Μπατσίλας. Οι κύριοι αυτοί, λοιπόν, ξεκίνησαν τις εξετάσεις. Κάποια στιγμή δύο παλικάρια  κάνανε αρκετά σημαντικά για τις εξετάσεις λάθη στα οποία οι εξεταστές είχαν γυρίσει τη πλάτη και κάνανε πως δε βλέπανε. Οταν ρώτησα το δάσκαλό μου γελώντας μου είπε ρε βλάκα  αφού έχωσαν 200€ λες να κάνουν πως βλέπουν. Όταν ξεκίνησαν οι εξετάσεις μου ενώ σε όλα τα κομμάτια της διαδικασίας που πρόλαβα να κάνω τα πήγα καλά έκανα ανάμεσα σε δύο δοκιμασίες ένα λάθος το οποίο σίγουρα με βάση  την απλή λογική δε μπορεί κάποιος να πεί ότι  είναι σημαντικό και λογικά για έναν εξεταστή δε θα ήταν και λόγος να με κόψει. Όταν ρώτησα λοιπόν στον εξεταστή το όνομα του και πήγα να φωτογραφήσω με το κινητό μου κάποια πράγματα με ρώτησε με απειλείς ρε ? Συμπερασματικά δε θα είχα πρόβλημα να κοπώ για αυτή τη λεπτομέρεια από έναν τιμιο εξεταστή που πίστευε ότι έπρεπε να κοπώ, όταν όμως μου έχουν ζητήσει 200 ευρώ και γίνονται μποροστά σε 10 εξεταζόμενους όργια εγώ πως πρέπει να αντιδράσω; ειδικά να συλλογιστεί κανείς ότι χάνω 100 ευρώ επιπλέον και κυρίως μαι ολόκληρη μέρα από την εργασία μου σε τέτοιες δύσκολες μέρες.  Στα πλαίσια αυτής της απορίας δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω κάθε ονομαστική καταγγελία οπουδήποτε Σας ευχαριστώ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!