Αμφότερα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα κατασκευής (πάτωμα Delta), εφοδιάζονται με τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα (1,8 λίτρα με 141 ίππους), ενώ και σε επίπεδο υλικών κατασκευής της καμπίνας, η ποιότητα είναι… καρμπόν! Ωστόσο, ως γνήσιος εκπρόσωπος της πολυχρηστικής οικογένειας, το Orlando, ξεχωρίζει για την ευρυχωρία του θαλάμου και φυσικά για τη λειτουργικότητά του. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων άπαξ και δε χρησιμοποιείται «αποθηκεύεται» εύκολα και γρήγορα στο πάτωμα, ενώ ανάλογα και με τη θέση των καθισμάτων διαμορφώνεται και ο αποθηκευτικός όγκος, του οποίου η χωρητικότητα κυμαίνεται από τα 454 έως τα 1.487 λίτρα.
Για την κίνηση τώρα του Orlando φροντίζει μεταξύ άλλων ένας βενζινοκινητήρας 1,8 λίτρων, με ισχύ 141 ίππων και ροπή 176 Nm στις 3.800 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ κινεί ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα, ωστόσο θέλουμε να δούμε τις πραγματικές του δυνατότητες στην εν Ελλάδι δοκιμή και με τουλάχιστον πέντε άτομα πλήρωμα στην καμπίνα του. Στα λίγα ομολογουμένως χιλιόμετρα που διανύσαμε μαζί με το Orlando στα πέριξ της Βαλένθια διαπιστώσαμε πως το «αμερικάνικο» πολυχρηστικό όχημα μπορεί να διακριθεί στο στίβο μάχης των αντίστοιχων σε φιλοσοφία κατασκευής οχημάτων. Είναι άνετο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και σταθερότατο πάτημα στο δρόμο, στοιχεία που αν μη τι άλλο πρέπει να υπάρχουν σε ένα αυτοκίνητο με τις προδιαγραφές του.
Στη χώρα μας, η νέα πρόταση της Chevrolet θα βρίσκεται αρχές του νέους έτους σε τιμές που θα κυμαίνονται μεταξύ 18.000 και 19.000 ευρώ.
http://xsefoto.blogspot.com/