tromaktiko: Σχετικά με το θέμα για τις offshore

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με το θέμα για τις offshore



Και θα παραθέσω στη συνέχεια με πάσα λεπτομέρεια τι γίνεται στη Κύπρο αυτή τη στιγμή.
Η εταιρεία μου στην Ελλάδα αν στο τέλος του έτους είναι...
κερδοφόρα (που δεν το νομίζω) έχει να πληρώσει ένα 40% φορολογία στα κέρδη της επάνω.
Επίσης να μή ξεχάσω ότι η εφορία μου οφείλει 7.500 ευρώ ΦΠΑ και φυσικά δεν θα μου το δώσει ποτέ ,αλλά κλασσικά θα συνψηφιστεί όταν φτάσω να οφείλω ΦΠΑ.

Αν η εταιρεία μου πάει στην Κύπρο έχει να πληρώνει τα εξής:

1)10% επί των κερδών της σε ετήσια βάση.
2)10% επί των εισαγωγών που κάνει κάθε φορά από το εξωτερικό.(ναι η εταιρεία μου είναι στο εμπόριο όπως καταλάβατε)
3)Σε περίπτωση που η εφορία της Κύπρου μου οφείλει ΦΠΑ επιστροφής , κάθε τρίμηνο θα μου το επιστρέφει με μορφή επιταγής στο όνομά μου άμεσα εισπρακτέα!

Για βρείτε μου κάποιο σοβαρό λόγο η εταιρεία μου να συνεχίζει να έχει έδρα την Ελλάδα και να μην πάει στη Κύπρο ;

Υ.Γ. Αν στην Ελλάδα από τα κέρδη μου αποφασίσω να ξαναγυρίσω ένα ποσό στην εταιρεία μέσα (πχ. ανάπτυξη) δεν την ενδιαφέρει την εφορία , θα φορολογηθώ το ίδιο.
Αντιθέτως στη Κύπρο αναλόγως του ποσού που ξαναβάζω στην εταιρεία , με επιβραβεύουν ανάλογα με μείωση της φορολογίας μου!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!