tromaktiko: Απάντηση για το E-Shop

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση για το E-Shop



:Είμαι πελάτης του E-shop αρκετά χρόνια και λαμβάνω τα προϊόντα μέσω ACS...
Ποτέ κανένα προϊόν δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα και κανένα δεν ήταν χρησιμοποιημένο.
Έχω αγοράσει τα πάντα από εκεί, από Video Games μέχρι κινητό και σταθερό υπολογιστή.
Αντιθέτως, όταν το κινητό μου παρουσίασε πρόβλημα (λόγο νερού που εισήλθε) το διόρθωσαν μέσα σε 3 μέρες και δεν μου πήραν ούτε Σέντ, ούτε καν μεταφορικά (Για την Ύδρα είναι γύρω στα 8 ευρώ).
Σημείωση, Υπάρχει και κατηγορία Χρησιμοποιημένων, ίσως να αγόρασες κάτι από κει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Μόλις είδα την ανάρτηση "Για όλες τις καταγγελίες για τα e-shop" http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/e-shop.html και μου ήρθε να γελάσω αλλά και με εξόργησε γιατι ο εν λόγω που έκανε την ανάρτηση το πιθανότερο ο νέος Area Inspector (Inspector Gadget όπως τον αποκαλούσα εγώ) για να ρίξει στάχτη στα μάτια των καταναλωτών!Βέβαια αυτός είχε η εξυπνάδα να μην κάνει και διαφήμιση στο e-shop.gr όπως ο προηγόυμενος αλλά και αυτός την πάτησε γιατί είναι σχετικά απίθανο και το γνωρίζουν όλοι οι υπάλληλοι του e-shop αλλά και η πελάτες που κοιτάνε την διαθεσιμότητα στα καταστήματα για το κάθε προιόν να υπήρχε δεύτερο ίδιο κομμάτι CPU στο e-shop point του Άργους και πόσο μάλλον να έγινε χωρίς καν να τους πάρει τηλ...τι έγινε κατάλαβαν με τηλεπάθεια ότι θα το έφερνε πίσω ο πελάτης.Και για να θυμηθούμε αντίστοιχη κατάσταση απ'το παρελθόν δειτε τις καταγγελίες εργαζομένων και πελατών http://troktiko.blogspot.com/2010/07/e-shop.html - http://troktiko.blogspot.com/2010/07/e-shopgr.html Και την απάντηση του αγανακτησμένου εργαζόμενου τότε Area Inspector να διαφημίζει το e-shop και να βρίζει τους εργαζομένους που διαμαρτυρηθηκαν γιατί πληρώθηκαν 10 του μήνα: http://troktiko.blogspot.com/2010/07/e-shopgr_08.html απολαύστε και γελάστε!!!!...μήπως κύριε υπεύθυνε είστε απ'το Άργος;Μόνοι σας γελιοποιήστε στα μάτια του κόσμου αλλά καταλαβαίνω γιατί μαζί με το e-shop θα βουλιάξετε και εσείς...και για να σας απαντήσω και σε κάτι άλλο...πως θα αντιμετωπήσετε την κίνηση των εορτών με το ελάχιστο προσωπικό που απέμεινε;;Μήπως το έχετε προδιαγεγραμένο το τέλος;
Κύριοι του tromaktikou σας παρακαλώ αναρτήστε το και αναρτήστε και την προηγούμενη μου καταγγελία "Όλη η αλήθεια για τα www.e-shop.gr - Για να γνωρίζει ο έλληνας καταναλωτής." γιατί οι του eshop δεν παίζονται!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

: Δίαβασα την απαντηση του πελάτη-υπεύθυνου καταστημάτων των e-shop.gr http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/e-shop.html και είμαι πραγματικά εξω φρενών γιατί κάτι ανάλογο είχε γίνει και παλιότερα όταν δεν μας πληρώναν σε σχετικές αναρτήσεις στο troktiko που δυστηχώς δεν μπορώ να βρώ.
Δεύτερη φορά που ο Area Supervisor του e-shop ή οπως αλλιώς είναι ο τίτλος του προσπαθεί να καλύψει την αλήθεια.
Τώρα εάν είναι όντως πελάτης...πρέπει να είνα απ'τους τυχερότερους γιατί τόσο γρήγορη αντιμετώπιση που προέκυψε με τον επεξεργαστή μόνον στα κεντρικά του μενιδίου θα λυνόταν τόσο γρήγορα και εφόσον πήγαινε εκεί πέρα και όχι χωρίς καν να πάρει τηλέφωνο...αυτό δεν έχει γίνει ποτέ στα χρονικά του e-shop!

Σας ευχαριστώ...

Ελπίζω να δω και την απαντησή μου στην κυρία ξένια μαυροειδή για την οικογενειοκρατία του e-shop.gr με τίτλο " Αδικώ το e-shop και λίγα τους είπα" για να μαθεί και ο κόσμος πιος διευθύνει την απρόσωπη αυτή κεταιρεία!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αδικώντας το e-shop θα ήθελα να αναφέρω ότι μπορείται όλοι να δώσετε το σύνθημα στο http://www.dosetosynthima.gr/ για να δώσετε και ιδέες στο εν λόγω κατάστημα που το διευθύνουν άσχετοι για το σύνθημα στα νέα μπλουζάκια τον άμοιρον νέων εργαζομένων στα e-shop.gr points για να μην τους κοροιδεύουν με το σύνθημα δεν "Είναι χαρά μου να σε εξυπηρετώ όσο και να τρέχω δεν σε ξεπετώ"...επνεύστηκε ίσως από κάποιο αυτοεξυπηρετούμενο διοικητικό-μέλος της οικογένειας του e-shop.Πάντως απ'τα παραπάνω δώρα : http://www.dosetosynthima.gr/pages/gifts 100+ τα mac book air δεν ξέρω εάν θα τα πάρει κανένας άμοιρος γραφίστας που ίσως δώσει την εικόνα για το νέο e-shop που εγκατέλειψε τον εξωγήινο και ψάχνει να βρεί νέο πρόσωπο...ελπίζω όχι του κουρασμένου υπάλλήλου με το spray στα χέρια...και να ζητήσω συγνώμη γιατί δεν ξέρω την αντιλήψεις του κ.Σίμος Μαυροειδής, πρόεδρο e-shop.gr απλά ήθελα να του αποδώσω το "εβραίος" με την οικονομική έννοια(συγνώμη για το ρατσιστικό του πράγματος), καθώς και δεν ξέρω εάν είναι οικογενειοκρατούμενη η άσχετη με τους υπολογιστές όχι με τα gadgets διοιήκηση της "ελληνικής" αυτής εταιρείας...ίσως ο Σίμος Μαυροειδής, πρόεδρος e-shop.gr, Κωνσταντίνος Μαυροειδής βασικός μέτοχος e-shop.gr, Παναγιώτης Μαυροειδής, γενικός διευθυντής e-shop.gr και η υπολοιποι των "μαυροειδών" της εταιρείας μπορούν να μας διαψέψουν και εάν θέλεται μπορείται να καταλάβεται πως η εταιρεία που ανοίκει στην ΙCAP http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=79 με τα τόσα εκατομύρια του τζίρου απωλύει άτομα που της πρόσφεραν μέρος αυτού του τζίρου ή τα εξαναγκάζει σε παραίτηση μην μπορώντας παρότι έχουν πληρώσει εκατομύρια σε διαφημίσεις και αποτυχημένες συμφωνίες κτλ. να καλύψει έναν βασικό μισθό ενός υπαλλήλου που βάσει τον στόχων που επιτυχάνει αλλά δεν τους πληρώνεται-πώς είναι δυνατόν.Και να ανοίγει καταστήματα, και κάθε υπάλληλος να έχει και συγκεκριμένο πόστο όπως να κάνει 3 δουλείες, άτομα που δεν ανοίκουν στην εταιρεία να πληρώνονται κανονικά βάση του καταπληκτικού λογιστηρίου, 6ώρη να πληρώνονται σαν 8ωρη,υπερωρίες να λογίζοντε σαν ρεπό 4ώροι να δουλεύουν 8ωρα ενώ έχει υπογράψει για μία θέση και συγκεκριμένα πράγματα αλλά η επιθεώρηση εργασίας να κοιμάτε, ελεύθερες απωλήσεις δουλεύεις μέχρι το βράδυ και 8:59 σε απολύουν δινοντάς σου περιθώριο 1 λεπτού να βρείς άλλη δουλειά μπράβο σε αυτήν την ανθρωποκεντρική εταιρεία, και πριν λίγο να έχεις λάβει και τα συγχαρητήρια πελάτων για την εξυπηρέτηση αναβαθμίζοντας την εικόνα του καταστήματος με ανταμοιβή την απώληση - ελεύθερες απωλήσεις βέβαια τι να πώ ίσως επειδή ήξερα τι πούλαγα-σεβόμουν την τσέπη και τις ανάγκες του πελάτη κερδιζοντάς την εμπιστοσύνη του για το e-shop να έκανα λάθος, ας μείνουν λοιπόν οι άσχετοι στα 70 καταστήματα να πουλάνε gadgetακια για την μεγαλόφυια και για να γελάσουν οι εργαζόμενοι του e-shop(απολυμένοι-20 απολύσεις τις τελευταίες 2 βδομάδες, τους υπό απόλυση, τους υπο ατμόν) ας διαβάσουν και ας δουν την μεγαλοφυία των διοικούντων τους στο άρθο των νέων φακέλων του SKAI: http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=247&tr=1 και το οποίο δείχνει ότι είναι αποτυχημένοι γιατί όσα λέγονται ακούγονται αστεία ακόμα και στους ίδιους ποια...ψάχτε για δουλειά γιατί ο μέσος χρόνος για να βρεί δουλειά ένας άνεργος είναι 6 μήνες....καλή τύχη...και έπαιτε συνέχεια...
ΑΠΩΛΗΜΕΝΟΣ E-SHOP...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!