Τι αλλαγές;! κοσμογονία…
Με τις αλλαγές αναμένεται να χρησιμοποιείται πλέον ένας κινητήρας 1.6 λίτρων turbo με πιο δυνατό σύστημα ανάκτησης ενέργειας (το… αγαπημένο μας KERS), μειωμένες στροφές rpm (από 18.000 στροφές/λεπτό rpm σε 10.000 στροφές/λεπτό) και περιορισμούς στα καύσιμα (ροή και χωρητικότητα).
Οι αλλαγές εκτιμούν οι άνθρωποι της FIA πως θα προωθήσουν και άλλο την έρευνα και την ανάπτυξη και θα φέρουν τεχνολογίες πιο ‘συγγενικές’ με αυτές των κανονικών αυτοκινήτων.
Ενώ ο στόχος για συνολικά 30% μειωμένη κατανάλωση μέχρι το 2013 δεν είναι και κάτι θεαματικό (πάλι θα χρειάζονται 70 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα), τα καλύτερα μυαλά του πλανήτη θα έχουν ξεκινήσει μια αναζήτηση νέων λύσεων και αυτό είναι θαυμάσιο για την αυτοκίνηση και το σπορ.
Δεν υπάρχουν ακόμη ανακοινώσει αλλά οι πληροφορίες μιλούν για μετάβαση από τους σημερινούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 2400cc σε 1600αρηδες με διπλό τούρμπο και τέσσερις κυλίνδρους με 3 bar boost και 10,000 στροφές/λεπτό. Στόχος η ιπποδύναμη να πάει στους 500 με 550 ίππους. Το δε Kinetic Energy Recovery System (KERS) θα δίνει ακόμη 112kw (150 ίππους) για σύνολο 650 με 700 ίππους.
Η δε ενέργεια (μπαταρία, σούπερ πυκνωτής) του KERS θα οριστεί στα 2200 kJ, που σημαίνει επιπλέον 150 ίππους για 24 δευτερόλεπτα το γύρο.
Οι κινήσεις βέβαια έχουν σαν στόχο και να μειωθούν τα αστρονομικά ποσά που μέχρι σήμερα χρειαζόταν για το σπορ και τα 10.000 συνολικά άτομα, τα λαμπρότερα μυαλά, που απασχολούνται να λύνουν προβλήματα και των ‘δικών’ μας αυτοκινήτων…
http://www.gadgetfreak.gr