tromaktiko: Σχετικά με την απεργία δημοσιογράφων σε ΕΡΤ και NOVA

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με την απεργία δημοσιογράφων σε ΕΡΤ και NOVA



Αφορμή για αυτό το κείμενο που γράφω είναι ένα φανταστικό μάτς το οποίο παρακολουθώ στη NOVA.
Επειδή δεν είμαι 100 % σίγουρος, οι δημοσιογράφοι για ποιό λόγο κάνουν απεργία?
Στην ΕΡΤ βάζουν διαφημίσεις, εισόδημα από εκεί. Πληρώνονται από εμάς μέσω της ΔΕΗ. Ποιός ο λόγος να κάνουν απεργία? Εφόσον βγάζουν λεφτά με τους προηγούμενους τρόπους
τότε γιατί να κάνουν την απεργία? Αν είναι έτσι να κοπεί η συνδρομή μας στη ΔΕΗ. Αν όχι τότε θα πρέπει να θεωρούντε συνδρομητικά κανάλια. Και εφόσον πληρώνονται από εμένα (και
τον κάθε Έλληνα) τότε ΑΠΑΙΤΩ να το σταματήσετε αυτό. Αλλιώς απαιτώ να σταματήσουν να προβάλλονται τα κανάλια αυτά στην τηλεεόρασή μου με απόταιρο σκοπό ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Η NOVA από την άλλη και αυτή πληρώνεται από την τσέπη μου ΚΑΙ από διαφημίσεις. ΑΥΤΟΙ γιατί κάνουν απεργία. Είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι. Έτσι χάνουνε πελάτες.
Μετά από αυτό εγώ θα καταργήσω τη NOVA και θα πάω να δώσω 100 ευρώ για να αγοράσω την "σπασμένη" πλατφόρμα.
Καταλαβαίνω ότι έχετε και απαιτείται κάποια από τα διακιώματά σας. Αλλά θέλω να καταλάβετε και εσείς το δικό μου δικαίωμα να μην μου πιάνετε τον κώλο.
Οτιδήποτε από τα παραπάνω δεν έγινε με σκοπό να υπονομεύσω την κοινωνική τάξη κανενός.
Ξέρω ότι πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου και κάποιοι άλλοι όχι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!